تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

۷۳ درصد کارمندان ایلامی واکسن کرونا تزریق کرده اند

۷۳ درصد کارمندان ایلامی واکسن کرونا تزریق کرده اند
ایلام - سرپرست معاونت توسعه و منابع استانداری ایلام گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۷۳ درصد کارکنان دستگاه های اجرایی استان تزریق واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

عهدیه طهماسبی پور روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا ورود کارمندان از ابتدای آبان که تزریق واکسن انجام نداده اند، ممنوع است.

وی، از کارمندانی که تاکنون موفق نشده اند تزریق واکسن را انجام دهند، خواست هرچه سریعتر تا روز شنبه نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

طهماسبی پور تاکید کرد: مصوبه ستاد لازم الاجراست و از روز شنبه اول آبان ماه کارمندانی که واکسن نزده اند، حق ورود به محل کار را نداشته و غیبت آنان غیر موجه لحاظ و از رفاهیات محروم می شوند.

سرپرست معاونت توسعه و منابع مالی استانداری ایلام یادآور شد: برخی دستگاه ها همچون شهرداری، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، پالایشگاه گاز و دامپزشکی ۱۰۰ درصد کارمندان آنها واکسینه شده که انتظار داریم دیگر دستگاه ها هم نسبت به پوشش کامل واکسیاسیون کارمندان خود اقدام کنند.

طهماسبی پور گفت: افراد باید آگاه باشند که کرونا به عنوان یک بیماری مسری که بسرعت شیوع پیدا می کند و امکان انتقال از فردی به فرد دیگر دارد، مطرح است به همین خاطر باید افراد نسبت به تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل ها در محیط کار توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی که کمترین درصد پوشش دهی واکسیناسیون را انجام داده اند در نشست آتی حتما معرفی می شوند.

سرپرست معاونت توسعه و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: همچنین فرمانداران و مدیران دستگاه های که بیشترین تلاش در افزایش سطح واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند، معرفی و از آنها تقدیر می شود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.