تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

دیدار نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان دانشگاه با رئیس امور هماهنگی و تلفیق سازمان برنامه و بودجه و سازمان تامین اجتماعی کشور

دیدار نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان دانشگاه با رئیس امور هماهنگی و تلفیق سازمان برنامه و بودجه و سازمان تامین اجتماعی کشور
.

دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدی ریاست دانشگاه، دکتر شوهانی معاون توسعه دانشگاه بطور جداگانه با آقای دریالعل رئیس امور هماهنگی و تلفیق سازمان برنامه و بودجه و دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، در دیدار با رییس امور هماهنگی و تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور؛ خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر حمایت و پشتیبانی ویژه مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور از حوزه سلامت استان تاکید نمود.

همچنین دکتر محمدی ریاست دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تقدیر از توجه و مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور به حوزه سلامت؛ به جایگاه استان ایلام به عنوان یک استان مرزی و دور از مرکز کشور و دروازه ورود به عتبات عالیات اشاره کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر به حوزه سلامت استان به لحاظ تخصیص منابع و اعتبارات شد.

در بخش دیگری از این دیدار دکتر شوهانی معاون توسعه دانشگاه در سخنانی ضمن تقدیر از حمایت و توجه ویژه نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور؛ به تشریح گزارشی از مطالبات پرسنلی و نیازمندی‌های اعتباری دانشگاه پرداخت.

همچنین در راستای پیگیری مطالبات بیمه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سازمان تامین اجتماعی؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام با دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بر اهمیت سلامت جامعه و نقش دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت تاکید نمود و پرداخت مطالبات بیمه‌ای دانشگاه توسط سازمان تامین اجتماعی را مقوله‌ای مهم در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت استان برشمرد.

همچنین در ادامه دکتر جاسم محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی با بیان اینکه همه ما در قبال سلامت جامعه مسئولیت داریم، خاطرنشان کرد که پرداخت مطالبات بیمه‌ای توسط سازمان تامین اجتماعی می‌تواند دانشگاه را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت به خوبی یاری نماید و موجب ارتقاء رضایتمندی جامعه از خدمات بهداشتی درمانی شود.

همچنین در ادامه دکتر شوهانی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از توجه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور و نماینده مردم استان در مجلس به حوزه سلامت؛ به بیان مطالبی در رابطه با مطالبات دانشگاه از سازمان تامین اجتماعی پرداخت.

گفتنی است که در ادامه دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن خیرمقدم به نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ از مساعدت این سازمان در رابطه با پرداخت بخش اعظمی از مطالبات بیمه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایلام از خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.