تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی
نگاه اقتصاد - همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، غرفه این بانک در سالن 41 غرفه 31 آغاز به کار کرد و با برپایی پیشخوان های پاسخگویی به استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه رفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، میزهای پاسخگویی؛ روابط عمومی، بازاریابی و تامین مالی طرح های نوآورانه، بانکداری الکترونیک و باجه ها، ارزی و صرافی و دایره سهام پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

بنا بر این گزارش: غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه مذکور ضمن ارائه خدمات متنوع بانکی الکترونیکی از طریق استقرار دستگاه Cashless و توزیع بروشور اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات بانک، آماده بازدید علاقه مندان و استقبال از آنان است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین المللی صنعت مالی به مدت چهار روز از ۱۶ الی ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه پست بانک ایران از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

دکتر بهزاد شیری مدیز عامل پست بانک ایران ضمن حضور در نمایشگاه ، در آئین افتتاح نمایشگاه شرکت کرد.

شایان ذکر است دکتر حسین محمدی معاون مالی و سرمایه گذاری به همراه حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار با همراهی سید رحمان حسین پور از غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.