تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

ظرفیت مشترکان تلفن ثابت در ایلام افزایش یافت

ظرفیت مشترکان تلفن ثابت در ایلام افزایش یافت
ایلام - مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ظرفیت مشترکان تلفن ثابت استان با قابلیت اتصال به تجهیزات نسل نوین مخابراتی به میزان ۵۰ هزار مشترک افزایش یافته است.

 

سید شهاب‌الدین نبی پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به میمنت میلاد پر برکت پیامبر رحمت و کرامت، ظرفیت مشترکان تلفن ثابت استان با قابلیت اتصال به تجهیزات نسل نوین مخابراتی به میزان ۵۰ هزار مشترک افزایش یافت و در شهرها و روستاهای استان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تجهیزات، امکان واگذاری سرویس Siptrunk به ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر متقاضیان نیز ایجاد شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام یادآور شد: اکنون شهرهای ایلام، مهران، سرابله و تعداد زیادی از روستاهای استان از این فناوری نوین بهره‌مند شدند و در آینده نیز تعداد بیشتری از شهرها و روستاهای استان از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز تمامی عرصه‌ها نیازمند بستر و زیرساخت های مناسب جهت مدیریت زمان و رونق کسب و کارها در مناطق روستایی و شهری است.

نبی پور از توسعه سرویس محور شبکه فیبر نوری یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری در استان و تلاش برای پوشش حداکثری فیبر نوری در اکثر نقاط استان در سال آینده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پوشش ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار محقق می شود.

تاکنون ۳۴۹ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان اجرایی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.