تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

اولین گردهمایی ائمه جماعات بانک صادرات ایران در مشهد برگزار شد + گزارش تصویری

اولین گردهمایی ائمه جماعات بانک صادرات ایران در مشهد برگزار شد  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مشاور و عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران از برگزاری اولین دوره گردهمایی تکریم و توانمند سازی ائمه جماعات بانک خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: ولایتی افزود: همکاران و مدیران بانک صادرات ایران از کارمندان مومن و متعهد شبکه بانکی کشور هستند و از برنامه های فرهنگی و دینی در بانک استقبال می کنند.

وی افزود: ما برای همکارانمان برنامه جامع فرهنگی طراحی و اجرا می کنیم و برای انسجام برنامه های فرهنگی دوره توانمندسازی ائمه جماعات بانک صادرات ایران را در مشهد مقدس برگزار کردیم.

حجت‌الاسلام علی اصغر ولایتی گفت: اولین دوره گردهمایی ائمه جماعات بانک صادرات ایران با پیام مدیرعامل آغاز شد و در این دوره اساتید مجرب با موضوعات شیوه های دعوت به نماز ، شیوه های بیان تفسیر قرآن کریم ، اخلاق اداری ، جهاد تبیین ، خانواده و جوانی جمعیت ، بصیرت و ولایتمداری ، روانشناسی مخاطب و درس اخلاق در کلاس های صبح و بعد از ظهر تدریس و مطالب شان را ارائه نمودند.

ولایتی در ادامه به مباحثه ائمه جماعات بانک افزود و گفت: ائمه جماعت مباحثی پیرامون آسیب شناسی فرهنگی ارائه نمودند و به بیان تجربیات موفق خود پرداختند،همچنین تبادل نظر برای همکاری در مدیریت شعب استان ها انجام شد.

ولایتی گفت: هدف ما خدمت فرهنگی و ایجاد فضای توأم با شادی و نشاط و برادری و همکاری بین کارمندان شریف سازمان است، و معتقدیم کار فرهنگی در موفقیت و رشد و تعالی اهداف سازمان مفید و موثر است.

 

مشاور و عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران گفت: برای ائمه جماعات محترم گواهینامه معتبر بعنوان سابقه علمی و فرهنگی و شرکت در دوره تخصصی صادر شد.

ایشان در ادامه از صدور پیام مدیرعامل بانک به اولین گردهمایی ائمه جماعات بانک خبر داد و گفت: از عنایت و توجه مدیرعامل محترم قدردانی می کنیم،که با ارسال پیام انگیزه فعالیت فرهنگی را در همکاران تقویت نمودند.

متن پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران بدین شرح است:

«« بسم الله الرحمن الرحیم

ائمه محترم جماعات بانک صادرات ایران

با سلام و عرض خداقوت:

خداوند متعال اقامه کنندگان نماز را در زمره محسنین شمرده و فرموده(هُدى وَرَحمَه لِّلمُحسِنِینَ ٱلَّذِینَ یُقِیمُونَ ٱلصَّلَوٰهَ وَیُؤتُونَ ٱلزَّکَوٰهَ وَهُم بِٱلأٓخِرَهِ هُم یُوقِنُونَ) و محسنین را هم شایسته احسان دانسته و بیان داشته (هل جَزَآء ٱلإِحسَٰنِ إِلَّا الإِحسَٰنُ) بر خود وظیفه می دانم بر شما یاریگران نماز و فعالان فرهنگی خداقوت گفته و درود بفرستم و از تلاشهای شما در اقامه نماز و اشاعه فرهنگ اسلامی در بانک صادرات صمیمانه تشکر کنم.

امید است با حضور موثرتان فعالیت فرهنگی مفید در بانک صادرات ایران توسعه یابد.

در پایان از برگزار کنندگان اولین گردهمایی و دوره تکریم و توانمند سازی ائمه جماعات بانک صادرات ایران قدردانی می نمایم.

“محسن سیفی کفشگری

مدیر عامل بانک صادرات ایران “

 

گفتنی است در ادامه، حجت‌الاسلام علی اصغر ولایتی مشاور و عضو شورای عالی فرهنگی بانک با اهداء لوح تقدیر مدیرعامل بانک از ائمه جماعات قدردانی نمود، و در پایان گواهینامه شرکت در دوره مربوطه نیز ارائه گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.