تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

استاندار ایلام:

تعلل مدیران در فروش املاک مازاد پذیرفتنی نیست

تعلل مدیران در فروش املاک مازاد پذیرفتنی نیست
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تعلل مدیران در فروش املاک مازاد دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست از امور اقتصادی و دارایی خواست: در صورت تعلل مدیران، اموال مازاد دستگاه‌ها را راسا به مزایده بگذارد و درآمد آن را برای رفع کمبود اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها اختصاص دهد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه در نشست کارگروه اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی با توجه به تورم و ثابت ماندن حقوق کارمندان باید هوای آنها را داشته باشیم و با فروش اموال مازاد اجازه ندهیم در تنگنا قرار گیرند و صدمه ببینند.

وی افزود: با وجود فعالیت شرکت‌های مختلف در استان، درآمدهای کلان آنها به حساب استان‌های دیگر واریز می‌شود که این امر موجب کاهش درآمد مالیاتی استان و همچنین ارزش افزوده مالیاتی می‌شود.

وی از فرمانداران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان خواست: طی مدت یک هفته اطلاعات مربوط به شرکت‌های پیمانکاری فعال استان را در اختیار امور اقتصادی و دارایی قرار دهد تا با پیگیری علاوه بر انتقال گردش مالی این شرکت‌ها در استان، درآمد مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده آنها به واسطه الزام به خرید از استان، نصیب خود استان ایلام شود.

وی تاکید کرد: مسوولان شرکت‌ها باید از سوی امور اقتصادی و دارایی به استان دعوت شده و به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در استان ملزم شوند.

استاندار ایلام بر کاهش مجوزها برای بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی تاکید کرد و گفت: این مجوزها باید به حداقل ممکن برسد زیرا این منابع متعلق به آیندگان است و نباید اجازه داد صدور بی‌رویه مجوزها باعث بیابانی شدن مناطق مختلف شود.

سلیمانی‌دشتکی همچنین از جهاد کشاورزی استان خواست: با توجه به افزایش کشت برنج در استان مشخصات اراضی کشت برنج به تفکیک شهرستان‌ها را در اختیار امور آب قرار دهد تا با کشت برنج در برخی مناطق که با کمبود آب مواجه‌اند، برخورد شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.