تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی: ما مردمی تاریخ ساز و تمدن سازیم

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی: ما مردمی تاریخ ساز و تمدن سازیم
نگاه اقتصاد

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی؛ دبیرکل مجمع کانون های فرهنگی کشور در پی خلق حماسه مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پیام قدردانی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است به لطف خداوند متعال اراده‌های برخاسته از اقیانوس بزرگ مردم شریف و ارزش آفرین ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ نظام اسلامی جاودانه کرد و حماسه بزرگی خلق شد.

روزی که مردم وفادار، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع معظم تقلید حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان مردم دنیا جلوه‌گر ساختند.

این حضور مردمی، به موقع و گسترده، بار دیگر دشمنان و بدخواهان موفقیت و عزت این ملت بزرگ را نا امید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت فقیه و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

سلام و آفرین بر این ملت بزرگ، درود بر مردم شریف و زمان شناس و خداقوت بر جوانان غیور این سرزمین کهن.

اینجانب به عنوان یک جوان مسلمان ایرانی ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت هموطنان قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه جوانان و رای اولی ها صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از زحمات و تلاشگران کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات که با تلاش زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در ایران اسلامی را فراهم کردند، قدردانی داشته و از خداوند منان عزت، پیروزی و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عظیم الشان انقلاب و مردم وفادار و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

درود بی پایان خداوند متعال بر شیر مردان و شیرزنان تاریخ ساز ایران

 

 

علی اصغر ولایتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.