تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

نخستین جشنواره تئاتر مجازی در ایلام برگزار می شود

نخستین جشنواره تئاتر مجازی در ایلام برگزار می شود
ایلام - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: جشنواره تئاتر برای نخستین بار در این استان بصورت مجازی برگزار می شود.

عبدالحسین رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت های اجتماعی و نظر به تلاش و همت هنرمندان نمایش استان برای زنده نگه داشتن این هنر متعالی، با پیگیری های به عمل آمده این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی کشف استعدادهای جوان، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه را از مهم ترین اهداف این جشنواره اعلام‌ کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: این جشنواره در بخش های نمایش صحنه ای، نمایش های کوتاه، تجربه های دانشجویی، نمایش تک نفره و همچنین نمایش هلی خارج از صحنه بصورت خیابانی و محیطی برگزار خواهد شد.

رحمتی افزود: اگر چه عرصه های نمایشی طی دوران کرونا دچار مشکل شده اند، اما هنرمندان نمایش استان از هر فرصتی استفاده کرده و به کارهای نمایشی خود پرداخته اند و در جشنواره های ملی حضوری موفق داشته اند.

به گفته‌ وی، اختتامیه این جشنواره که دبیری آن را محمد محمدیان شمالی از هنرمندان تئاتر استان بر عهده دارد، ۲۰ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.