تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

پیام تقدیر مشترک جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه ی مردمی ایران قوی استان ایلام از حضور حماسی مردم شریف استان در انتخابات ۱۱ اسفند

پیام تقدیر مشترک جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه ی مردمی ایران قوی استان ایلام از حضور حماسی مردم شریف استان در انتخابات ۱۱ اسفند
نگاه اقتصاد

بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت استان ایلام حماسه آفرین در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

این حضور آگاهانه رای به تأثیر و تغییر در وضع موجود و بهبود شرایط کنونی معیشت ،اشتغال و مسکن جوانان است. امید است این مجلس هماهنگ تر از گذشته با دولت مردمی ایران قوی ، در مسیر رفع مشکلات و تأمین مطالبات مردم گام‌های محکم‌تری برداشته شود.

ضمن تبریک به منتخبین ،با تعهد، تلاش و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود ،برای توسعه و آبادانی استان به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

با شکر و سپاس به درگاه خداوند متعال؛ از همت بلند و حضور گسترده و باشکوه تمامی اقشار جامعه در این دوره انتخابات و همچنین و دستگاههای اجرایی در برگزاری پرشور و در جوی آرام، داوطلبین و نامزدین انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.