تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت:

مدیریت جهادی سردار سلیمانی یک الگوی ماندگار است

مدیریت جهادی سردار سلیمانی یک الگوی ماندگار است
ایلام- مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: مدیریت جهادی سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و در زمان فرماندهی سپاه قدس یک الگوی ماندگار است که می توانیم با الهام از آن در راستای اهداف عالی نظام شبانه روز تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام محمد محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مکتب شهید سردار سلیمانی مکتبی حسینی است و وی با تاسی از مقتدای خویش، مدافع مظلومان و یاریگر مردم بی پناه بود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی با تاسی از مولا و مقتدای خویش امام حسین(ع) راه درست رستگاری را در پیش گرفت و با دفاع از مظلومان و بی پناهان درس آزادگی به همه جهانیان داد.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: ساده زیستی، مردانگی، شجاعت، همدردی با دردمندان، روحیه جهادی، پیرو ولایت بودن و بی ادعا بودن از ویژگی های بارز و ارزشمند شهید سلیمانی است که امروز نیاز است این فضایل اخلاقی نیکو در جامعه بیبشتر ترویج شود.

حجت الاسلام محمدیان اظهار داشت: اکنون دولت در این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم به مدیرانی با روحیه جهادی و ولایی نیاز دارد که با تلاش شبانه روزی در راستای آرامش و آسایش مردم کوشش کنند.

وی افزود: نام شهید سلیمانی نامی ماندگار و آشنا در همه جهان است و همه مردم آزاده به این سردار بزرگ ادای احترام می کنند.

وی از رسانه ها، هنرمندان و نویسندگان خواست: با بررسی بیشتر زوایای زندگی این شهید بزرگوار ویژگی های برجسته شخصیتی و اقدامات ارزشمند وی در حفظ کیان انقلاب را به تصویر بکشند و برای مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام محمدیان گفت: نسل جوان کشور نیاز دارد الگوها و قهرمان های عصر خویش را بشناسد و به هویت و باور ملی کشورش بیشتر افتخار کند.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: شهید سردار سلیمانی در همه حوادث و اتفاقات در کنار مردم بود و تصاویر کمک وی در زلزله و سیل و سایر موارد خود گواه این ادعا است، شهید سلیمانی خود را از جنس مردم می دانست و همواره در هر شرایطی در کنار آنها بود.

حجت الاسلام محمدیان افزود: بدون شک آن وداع باشکوه مردم و حضور پرشور در مراسم تدفین آن شهید بزرگوار نشانه عشق و علاقه ملت به سردار سلیمانی است که امروز یاد و خاطره ایشان را زنده نگه می دارند و به وجودش مباهات می کنند.

به گزارش ایرنا، شهید سردار سلیمانی ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ هنگام ماموریت به کشور عراق به همراه ابومهدی المهندس به شهادت رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.