تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

عضو هیأت رئیسه مجلس: مواجهه دولت با انتخابات قانونی و اخلاقی بود

عضو هیأت رئیسه مجلس: مواجهه دولت با انتخابات قانونی و اخلاقی بود
تهران- عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات از سوی دولت آیت‌الله رئیسی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت:

از دولت سیزدهم به دلیل نوع مواجهه اخلاقی و قانونی با پدیده انتخابات تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ما گفت: برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از نظر امنیت و سلامت انتخابات بی نظیر بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: سلامت برگزاری انتخابات در این دوره نسبت به دوره‌های قبل بسیار بهتر بود و من از برگزار کنندگان انتخابات به دلیل تأمین امنیت و سلامت انتخابات تشکر می کنم.

سلیمی با بیان اینکه، نکته مهم بعدی دخالت نکردن دولت در انتخابات بود، تصریح کرد: دولت‌های قبل بطور غیرمستقیم برای انتخابات مجلس لیست می دادند اما دولت آیت الله رئیسی انصافا دخالتی در انتخابات و بستن لیست‌ها نداشت.

وی خاطرنشان کرد: روند برگزاری انتخابات بی نظیر و نحوه مواجهه دولت سیزدهم با انتخابات اخلاقی و قانونی بود.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور صبح روز شنبه ۱۲ اسفند در پیامی به ملت ایران اعلام کرد: «بدخواهان ایران عزیز، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات ۱۱ اسفند بی‌رونق برگزار شود. حضور پر از ایمان و امید شما مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار و پنبه کردن رشته میلیاردها دلار هزینه‌کرد آنها برای طراحی و اجرای این سناریوی مزورانه بود. این حضور سراسر شور و شعور، ضرب‌شست غیرتمندانه دیگر شما به ایران ستیزان عنود، پس از ضرب‌شست تاریخی‌تان در فتنه اغتشاشات سال قبل بود.»

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده در یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو در یک دوره هشت ساله ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.