تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۷

نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ایلام ۳۵ هزار تومان است

نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ایلام ۳۵ هزار تومان است
ایلام - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

رضا محمدرحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همچنین قیمت هر کیلوگرم بامیه درجه ۲ بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان ۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم آش درجه یک ۱۳ هزار و حلیم ۱۲ هزار تومان مصوب شده است.

محمدرحیمی با اشاره به تشدید نظارت ها در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه با توجه به افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی بویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی های پرمصرف و مرسوم، طرح تشدید نظارت بر بازار همزمان در سراسر استان ایلام به مرحله اجرا در آمده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: در اجرای این طرح، هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان توزیع می شود.

وی، اهداف این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی در این طرح به جد در دستور کار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: این طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم است و بیش از ۳۰ گروه نظارتی با همکاری پلیس، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.