تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

محمودی: انتخابات مجلس دوازدهم «نه بزرگ» به چهره‌های تکراری بود

محمودی: انتخابات مجلس دوازدهم «نه بزرگ» به چهره‌های تکراری بود
تهران- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، رأی مردم در انتخابات مجلس را نه بزرگ به پدرخوانده‌ها و چهره‌های تکراری عنوان کرد.

«سید مرتضی محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ما، با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم گلایه انباشته از پدرخوانده‌ها دارند و این گلایه انباشته خود را با انتخابشان نشان دادند.

وی افزود: این تغییر رویکرد محدود به تهران نیست و در سراسر کشور این تغییر در رأی دادن مردم مشاهده می‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در این دور از انتخابات پدرخوانده‌ها و چهره‌های تکراری که سالیان متمادی نماینده مجلس بودند و با روحیه طلبکاری که داشتند خود را پاسخ گو نمی‌دانستند توسط مردم کنار زده شدند و و چهره‌های جوان و متخصص توانستند رأی مردم را به دست آوردند.

محمودی خاطرنشان کرد: مردم با این تغییر رویکرد در انتخاب خودشان اعلام کردند، نماینده‌ای را می‌خواهند که مشکلاتشان را حل کند چرا که معتقد هستند که چهره های تکراری نمی‌توانند در مسیر حل مشکلاتشان موفق باشند.

وی نتایج انتخابات اخیر به ویژه در تهران را در واقع «نه «بزرگ مردم به پدرخوانده‌ها و چهره‌های تکراری در انتخابات دانست و گفت: کسانی که سالیان متمادی نقش سیاستگذاری در بستن لیست‌های انتخاباتی داشتند و به راحتی متخصصین را حذف می‌کردند و افراد وابسته به خود را در لیست‌های انتخاباتی جا می دادند و به دنبال خالص‌سازی بودند تا حاکمیت تمامی‌خواه مدنظر خود را در مجلس یا در دیگر مجموعه‌هایی که خودشان حضور دارند حاکم کنند، در این انتخابات توسط مردم کنار زده شدند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به ویژه در تهران اکثریت آراء را به دست آورده‌اند کسانی هستند که به مشکلات مردم آشنا هستند و درد و مشکل مردم را درک می کنند و برای حل مشکلات تلاش دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.