تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

هنیه: جنایت رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دشمن نازیسم وحشی را ثابت کرد

هنیه: جنایت رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دشمن نازیسم وحشی را ثابت کرد
تهران- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پنجشنبه شب گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دشمن نازیسم، وحشی- قاتل را ثابت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه “الجزیره” قطر، هنیه تأکید کرد: جهان امروز مقاومت و پایداری افسانه‌ای آحاد ملت فلسطین در غزه و آنچه را که مقاومت به ثبت رسانده را دنبال می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: به همگان هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

وی افزود: این پیروزی که در ساعات اولیه نبرد محقق شد، سرآغاز شکست دشمن و بهره‌برداری سیاسی از آن به نفع ملت و قضیه فلسطین خواهد بود.

هنیه با بیان این که “️به همه اعلام کردیم که راه حل پایان اشغالگری است” خاطرنشان کرد: ️از موضع اسلامی و عربی به ویژه مصر در قبال قضیه کوچاندن ملت فلسطین تقدیر می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد:️جنایات دشمن صهیونیستی با کشتار امروز در اردوگاه نور شمس به کرانه باختری و همچنین لبنان نیز کشیده شد تا اراده مقاومت در هم شکسته شود.

وی گفت: به همه اعلام کردیم که این جنایات باید محکوم شود و این قاتلان و جنایتکارانه در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند.

وی ادامه داد: هدف کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان کرانه باختری به اردن است.

هنیه افزود: ادامه جنایات دشمن علیه مردم غزه تمامی معادلات در فلسطین و منطقه را برهم خواهد زد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود.

وی ادامه داد: مقاومت فلسطین به رغم وحشی‌گری و جنایات صهیونیست‌ها، ابتکار عمل را در این نبرد در دست دارد.

هنیه هشدار داد: تلاش‌های مقامات آمریکایی و اروپایی که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند، را زیر نظر داریم.

وی همچنین به ناکامی آمریکا برای همراه سازی موضع کشورهای اسلامی و عربی با طرح کوچاندن مردم غزه اشاره کرد و گفت: ملت فلسطین به سرزمین خود پایبند است و هرگز کوچاندن یا وطن جایگزین را نمی‌پذیرد.

هنیه افزود: تجاوزات دشمن به کرانه باختری گسترش یافته و امروز دست به کشتار در اردوگاه نور شمس در طولکرم زد و این تجاوزات به جنوب لبنان هم رسیده است و در آن تعدادی از برادران لبنانی ما و جوانان فلسطین به شهادت رسیدند که هدف دشمن، درهم شکستن اراده این ملت و مقاومت است.

وی به تحرکات سیاسی آمریکا و برخی مقامات اروپایی و سفر آن‌ها به فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت که هدف از این تحرکات تداوم حمایت معنوی و روانی از ارتش بزدل صهیونیستی و جامعه فروپاشیده اسرائیل پس از ضربه راهبردی گردان‌های القسام در آغاز جنگ طوفان الاقصی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.