تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۱

شوق شهادت و شهید خدمت *سیدحرمت الله موسوی مقدم

شوق شهادت و شهید خدمت   *سیدحرمت الله موسوی مقدم
نگاه اقتصاد

ایلام -آیت الله رییسی؛ این سید والا تبار و این خادم بی‌قرار از اوتاد، اخیار و احرار انقلاب اسلامی و حامی و هادی با صداقت مردم بود که طبق تقدیر در آسمان سعادت و اوج عزت مزد خدمتش را با خلعت شهادت از خدا گرفت و ابراهیم‌وار در منجنیق عبرت و امتحان الهی به یک الگوی اخلاص و اسوه فرمانروایی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا – شهید “آیت‌الله رئیسی”، خادمی خاضع و خُسروِی خاشع بود که با اعجاز خاک، به افلاک رسید و با قبای همت و شوق خدمت به گنجِ شهادت رسید.

صاحب منصبی با ساغر سوز و ساحل محفوظ، خِرقه امیری را وانهاده، جامه نوکری پوشید و هم‌رنگ پا برهنگان حاشیه‌نشین از میز، منزلت و مکانت فاصله گرفت و با عَلمِ عشق و تحفه تسکین در کوه کرامت و صخره سخاوت آذربایجانِ ابدیت ایران جاودانه شد.

او امیری عاشق و قائدی صادق بود که سرشار از دنای درد و گِردبادِ بی‌قراری با شمشیر شهامت به جنگ فتنه و فساد رفت تا با مَرهم مِهر و معجزه محبت، جراحت محرومینِ جامانده را التیام بخشیده و مفسدان مکار را نیز مجازات و به دار مکافات بسپارد.

خدمتگزاری خوش صولت و خاکساری نیک‌سیرت که آفتِ فساد و آسیب فریبکاری از تیر تقاصش در امان نبود و اکسیر سلامت و کیمیای کرامت در سیمای صادقش موج می زد.

یادش بخیر حضرت آیت‌الله “سید ابراهیم رئیسی” منتخب مخلص مردم که اخلاصش در مقابل عشایر بادیه‌نشین ایران و اقتدارش در برابر مستکبران جهان، حکمرانی علوی را در اذهان عالم متبادر و متجلی می‌کرد.
اولین حاکم مسلمانی که در سازمان ملل، قُرآن کریم را بالای سر برد و هیمنه سردار حاج قاسم سلیمانی را به رُخ قدرت‌های ظالم دنیا کشید.

نخستین رئیس جمهوری که افتخار را در خدمت به بندگان خدا دید و در آخرین پروازش خلوص خدایی، وفای ولایی، محبت مردمی و پیمان پاکیش را در بلند آسمان ایران با خون پاک و اَبدانِ سوخته خود و یاران و همراهانش اثبات و امضاء کرد.

امروز و در عذاب فراقش خورشید خوبی‌هایش را می ستاییم و عرضه می‌داریم که” ای داغ بر دل نشسته و ای روح از تن گسسته، تو که به افتاح سدّ صفا و سازندگی رفتی چه شد که رود فرقت و اقیانوس هجرت به دشت دلهایمان گشودی و کنعان کدورت و غوغای غربت میهمانمان کردی؟

بدرود ای سید با سخاوت و ای سرباز بی تکلف وِلایت، خُلق نیک، دست پاک، چشم خدابین، گام استوار و خواستگاه مردمی شما در عرشه ارادت ما سبز است و تا سجده آسمان و بوسه بر آستان قدس شهیدانِ راه رستگاری خدمات خالص و نیت نورانی شما را ارج می نهیم و در محضر کریم کردگار، گواهی خواهیم داد که” اللّهُمَ اِنّا لا’ نَعلَمُ مِنهُ الا خیرا”.

آری؛ به مُلک و ملائک و ملکوت الهی خواهیم گفت که” تو به شوق خدمت ردای شهادت پوشیدی”.

خرقه شهادت گوارایت باد ای قصه پر غصه روزگار ما، بدرود.

 

 

 

 

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

#آیت_الله_سید_ابراهیم_رئیسی

#حجت_الاسلام_آل_هاشم_ولی‌فقیه_و_امام_جمعه_تبریز

#حسین_امیرعبداللهیان_وزیر_امور_خارجه

#مالک_رحمتی_استاندار_آذربایجان_شرقی

#سردار_سید_مهدی_موسوی_فرمانده_یگان_حفاظت_رئیس_جمهور

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.