تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

استاندار ایلام: راه انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته ادامه دارد

استاندار ایلام: راه انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته ادامه دارد
نگاه اقتصاد
به گزارش ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» عصر جمعه در مراسم سوگواری شهید جمهور و شهدای خدمت در شهرستان مرزی دهلران، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی ایران بر مردم‌داری، قرآن‌محوری و ولایت‌محوری است و نهضت و انقلابی که این ویژگی‌ها را دارد هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد.
وی با بیان اینکه قیام عاشورا در کربلا به‌عنوان یک تجربه بزرگ تاریخی مصداق حرکت و پویایی انقلاب و نهضت اسلامی است، یادآور شد: بدخواهان ولایت، دین و قران آمدند تا امام حسین(ع)، عاشورا و عظمت اهل‌بیت(ع) را خاموش کنند اما نتواستند و تا قیام قائم آل محمد(ص) این نهضت پا برجاست.
استاندار ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و این پرچم با افتخار به صاحب الزمان(عج) تقدیم خواهد شد، افزود: در دهه پنجم از عمر پر برکت انقلاب، دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام اسلامی، از همه ساز و کارها استفاده کرده اما نهال انقلاب امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و تلاش دشمنان بی‌ثمر است.
بهرام‌نیا ابراز کرد: هنگامی که نهال انقلاب اسلامی جوان بود این کشور مورد هجوم بیگانگان قرار داشت و مردم، انفجار دفتر نخست‌وزیری، ترور نافرجام رهبری و انفجار حزب جمهوری اسلامی را تجربه کردند و همه می‌گفتند بعد از انفجار دفتر حزب جمهوری‌اسلامی، فاتحه انقلاب خوانده است، اما انقلاب پویاتر از قبل به راه خود ادامه داد.
وی گفت: در هشتم شهریور، شاهد انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بودیم، ترورها و انفجارهای زیادی علیه نظام و ملت ایران اسلامی انجام شد، اما انقلاب قوی‌تر از قبل راه خود را ادامه داد و امام راحل بعد از انفجار دفتر نخست‌وزیری فرمودند که انقلاب و نهضت ما قائل و متکی به شخص نیست اگر چه رجایی و باهنر رفتند ولی خدا هست.
استاندار ایلام با اشاره به حادثه سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی ذوب در ولایت و خدمت بود و خط قرمز او محرومین، فسادستیزی، تکریم مردم و عمل به توصیه‌های رهبری و مبارزه با رانت و رانت‌خواری بود.
بهرام‌نیا گفت: شهید رئیسی تاکید داشت که وحدت باید نصب‌العین همه باشد و این توصیه رهبری بود که آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کرد.
وی یادآور شد: ما خادمان مردم، تا پایان دولت همه با هم، هم‌قسم شده‌ایم و میثاق بسته‌ایم، جدی‌تر از گذشته، با همه وجود برای خدمت به مردم سر از پا نشناسیم، پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلی نداشته باشیم و برای پاس‌داشت میراث ماندگار شهید جمهور، این مسیر را محکم ادامه دهیم تا پروژه‌هایی که مد نظر شهید جمهور بود به بهره‌برداری برسند.
استاندار ایلام افزود: مسیر ایلام – مهران همواره مورد تاکید شهید آیت‌الله رئیسی بود، یک زمانی زوار در این مسیر با ترافیک سنگین مواجه بودند و برای رسیدن به مرز مهران، ۱۵ ساعت معطل می‌شدند اما امروز در فاصله یک ساعت این مسیر طی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شهید امیر عبدالهیان در دیپلماسی، بی‌نظیر عمل کرد، استاندار آذربایجان شرقی ما درس آموخته شهید سلیمانی، مدیریت و برنامه‌ریزی‌اش جامع بود، سرداران شهید و سرتیم محافظان و همراهان نیز در مسیر خدمت به شهادت رسیدند.
فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم، اظهار کرد: مردم این شهرستان، در این ایام در شهرها، بخش ها و روستاها، مجالس بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت برگزار کردند و امروز هم با بیرق های عزا به این مجلس آمده اند.
” لطیف صادقی” با اشاره به ارادت مردم دهلران به رئیس جهمور فقید و شهدای خدمت، اظهار کرد: دولت سیزدهم پروژه های مهمی در این شهرستان از جمله سد میمه و ان. جی. ال ۳۱۰۰ را پیگیری کرد و این ۲ پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید که نقش موثری در اقتصاد و معیشت مردم دارند.
وی به اهتمام رئیس جمهور فقید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: در این راستا در شهرستان به پروژه ها اعتبارات خوبی تزریق شد که امیدواریم در آینده شاهد بهره برداری از این پروژه ها در حوزه های مختلف باشیم.
منتخب مردم در مجلس دوازدهم هم با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران اسلامی، مردم استان و حوزه جنوب گفت: ایران سرشار از خادمانی همچون رجایی، بهشتی و مطهری هاست و بی شک راه خدمت رئیس جمهور فقید ادامه دارد.
“اسد الله چراغی” با اشاره به اینکه دشمنان باید از حضور میلیونی مردم در تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت درس بگیرند، افزود: برگزاری این مراسم با شکوه در دهلران با حضور استاندار محترم، همراهان، مسئولان دهلران و مردم این شهرستان نشان از ارادت آنان به خادمان خود است.
وی اظهار کرد: مجلس دوازدهم بی شک مجلسی قوی، مردمی و انقلابی است و به دنبال وضع قوانین گره گشا از مشکلات مردم خواهد بود.
منتخب مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد: همه باید دین خود را به مردم با خدمت صادقانه و پیگیری ها و تلاش های مضاعف ادا کنیم.
به گزارش ایرنا، آیبن سوگواری و عزاداری شهدای خدمت در امامزاده سید اکبر(ع) شهرستان دهلران با حضور استاندار ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار ویژه دهلران، امام جمعه دهلران و اقشار مختلف قدرشناس شهرستان مرزی دهلران به پاس قدردانی از تلاش‌های صادقانه شهید جمهور و شهدای خدمت برگزار شد./ایرنا

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.