تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

نماینده ولی فقیه در سپاه :

مکتب رییسی، سربازی و فرمانبری از ولایت است

مکتب رییسی، سربازی و فرمانبری از ولایت است
نگاه اقتصاد
اصفهان- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مکتب آیت الله رییسی همانند حاج قاسم، سربازی و فرمانبری از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سالن گلستان شهدای اصفهان، افزود: تمام تلاش آیت الله رییسی این بود که در نظام ولایی تنها یک فرمانده و سیاستگذار کلان وجود دارد.
وی با بیان اینکه نباید بگذاریم مکتب رییسی تعطیل شود، ادامه داد: مکتب رییسی که تمام عمرش را در این راه صرف کرد، مکتب ولایت محوری بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: همه ما موظفیم در انتخابات هشتم تیرماه برای ولایت، یک سرباز انتخاب کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما امروز رییس جمهوری می‌خواهیم که مکتب و راه رییسی را ادامه دهد، اضافه کرد: آیت الله رییسی در ۳۳ ماه گذشته کارهای بزرگی انجام داد که نتایج آنها را سال‌های آینده متوجه خواهیم شد.
حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: آقای رییسی، ریل گذاری و حرکتی را آغاز کرد که ۳۲ سال دچار لغزش شده بود.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم این ریل گذاری با شهادت آیت الله رییسی تعطیل شود، افزود: رهبر معظم انقلاب سربازهای بسیاری دارد و مردم ایران هشتم تیرماه سرباز دیگری را برای ولایت انتخاب خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مساله فلسطین نه تنها در منطقه بلکه در اروپا و آمریکا مطرح شده و علاوه بر فرا گرفتن دانشگاه‌های آمریکا به مساله اصلی تمام دنیا و بشریت تبدیل شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) در راستای احیای دین به وقوع پیوست و امام خمینی اسلام ناب و حقیقت دین را پس از ۱۴۰۰ سال زنده کرد.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: امروز چهاردهم خرداد و آغاز رهبری معجزه آسای مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه پس امام خمینی کسی سکاندار این انقلاب شد که از جان و نفس امام بود، ادامه داد: جبهه استکبار در ۴۵ سال گذشته با همه دشمنی‌ها نتوانسته خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد کند و این نظام الهی روز به روز در حال پیشروی است.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی روز دوشنبه در سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.
آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ به ثبت رسید که علاقه و ارادت مردم ایران را به بنیانگذار انقلاب نشان داد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.