تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳

شانزدهمین جلسه کمیته بین الملل خانه احزاب ایران برگزار شد

شانزدهمین جلسه کمیته بین الملل خانه احزاب ایران برگزار شد
نگاه اقتصاد
کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران شانزدهمین جلسه خود را با دعوت از دکتر جواد منصوری، سفیر اسبق ایران در چین و از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، با حضور اکثریت اعضای این کمیته در محل دفتر مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برگزار کرد.
 در ابتدای این نشست فرید شهاب، رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب ضمن خیر مقدم به حضار و قدردانی از جناب آقای دکتر روازاده دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به جهت میزبانی این نشست، شهادت رئیس جمهور مردمی و تلاشگر حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان گرانقدرشان را تبریک و تسلیت گفت.
 وی در ادامه با ذکر صفات بی‌بدیل و ماندگار یاور محرومان و یار مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: روحیه خدمتگزاری و توان مضاعف آیت الله رئیسی در راه پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی باید برای همیشه به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد.
 ایشان در ادامه با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کمیته بین‌الملل خانه احزاب طی یک سال گذشته اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در طول دوران فعالیت این کمیته به انجام رسیده است و برنامه های متنوعی برای آینده در نظر گرفته شده است.
وی حضور در فستیوال جوانان سوچی (روسیه) را از جمله سفرهای مهمی عنوان کرد که در پایان سال گذشته صورت پذیرفت.
 وی در ادامه با توجه به برگزاری دو سفر به کشورهای چین و روسیه اشاره کرد: به منظور آشنایی بیشتر با الگوهای حکمرانی حزبی، سفرهای دیگری به سایر کشورها از جمله به کشورهای لبنان، سوریه، هندوستان و…. در دستور کار است لیکن با شهادت وزیر امورخارجه فعال کشورمان، جناب آقای امیرعبداللهیان، تحقق این امر نیاز به پیگیری بیشتری خواهد داشت.
رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب در ادامه افزود: سفر اعضای خانه احزاب ایران به سایر کشورها می تواند در ایده سازی جهت تشکیل یک نظام حزبی منسجم و مناسب برای کشورمان البته با بهره‌گیری از الگوهای دینی و اسلامی کمک کند و در حکمرانی کشور موثر واقع شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.