تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

پرداخت مطالبات کادر درمان با جذب اعتبارات / بیماران از کمبود پرستار آسیب می‌بینند

پرداخت مطالبات کادر درمان با جذب اعتبارات / بیماران از کمبود پرستار آسیب می‌بینند
نگاه اقتصاد
محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی،در نشست با محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امروز کادر درمان ما به ویژه پرستاران فشار کاری بسیاری را تحمل می کنند و در کنار این مسئله شاهد بی عدالتی هایی در زمینه پرداختی های کادر درمان هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد امیر در نشست با محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : امروز کادر درمان ما به ویژه پرستاران فشار کاری بسیاری را تحمل می کنند و در کنار این مسئله شاهد بی عدالتی هایی در زمینه پرداختی های کادر درمان هستیم .
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس افزود : بیشتر کادر درمان چند ماه است اضافه کاری،حق شیفت و یا کارانه را دریافت نکردند که امیدواریم با جذب اعتبارات به زودی شاهد پرداخت مطالبات کادر درمان باشیم
امیر با بیان اینکه مردم از کمبود پرستار آسیب می بینند و باید به داد بیماران رسید گفت : پرستاری از سخت ترین مشاغل که نمی توان نسبت به مشکلات حرفه ای کادر در مان بی اعتنا بود و نسبت به جذب بیشتر کادر درمان باید اقدام شود.
محمد امیر در ادامه به مسئله ی اورژانس پرداخت و افزود : در زمان حاضر کمبود نیروی انسانی و فرسودگی ناوگان آمبولانس در حوزه انتخابیه مهم ترین چالش اورژانس ۱۱۵ می باشد که هرچه سریعتر برای رفع شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.