تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

توسعه همکاری‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و منطقه آزاد چابهار

توسعه همکاری‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و منطقه آزاد چابهار
نگاه اقتصاد
چابهار – رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: این صندوق آمادگی دارد با توسعه همکاری‌ها در زمینه صدور ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌نامه‌ها در جنبه‌های مختلف، دغدغه صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران خارجی را مرتفع کند.
سید امیر برهانی نائینی روز پنجشنبه در دیدار با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهارکرد: دسترسی به حمل‌ و نقل و بهره‌مندی از شبکه ریلی در منطقه آزاد چابهار، کریدور ریلی کشور را تقویت خواهد کرد.
وی با اشاره به خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران افزود: این صندوق آمادگی دارد که با ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌نامه‌ها در جنبه‌های مختلف، دغدغه صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران خارجی را مرتفع کند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: منطقه آزاد چابهار از جایگاه راهبردی مهمی برخوردار است و می‌تواند در تجارت کشور اثرگذار باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های این منطقه آزاد اظهار کرد: بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.
حمیرا ریگی با اشاره به اینکه موضوع ترانزیت و بحث تکمیل حمل‌ و نقل منطقه چابهار از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تکمیل این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی عاید تجارت کشور خواهد شد.
در این نشست مقرر شد تا صندوق ضمانت صادرات ایران ضمن اعطاء کارگزاری به منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری در جهت تسهیل امر صادرکنندگان به امضاء برساند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.