تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

ستاد انتخاباتی «خادمان ملت» قالیباف آغاز به کار کرد

ستاد انتخاباتی «خادمان ملت» قالیباف آغاز به کار کرد
نگاه اقتصاد

تهران ـ ستاد انتخاباتی «خادمین ملت» محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متشکل از تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس به صورت سراسری آغاز به کار کرد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد خادمین ملت با اعلام آغاز به کار این ستاد، گفت: ستاد خادمان ملت متشکل از تعداد قابل توجهی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در هماهنگی و هم‌افزایی کامل با ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در ۳۱ استان کشور تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد، انسجام‌بخشی به فعالیت‌های نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی است که به دنبال تبیین گفتمان آقای دکتر قالیباف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و بیان برنامه‌های دولت خدمت و پیشرفت هست.

رئیس ستاد خامان ملت با بیان اینکه فعالیت‌های این ستاد در هماهنگی کامل با ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف قرار دارد، تصریح کرد: احکام اعضای شورای مرکزی ستاد و ستادهای استانی صادر شده و طی روزهای آینده نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی که به عضویت ستاد در آمده‌اند با حضور در سراسر کشور نسبت به برگزاری جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ و سایر برنامه‌های انتخاباتی اقدام خواهند کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.