تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

۱۸ هزار میلیارد ریال زکات در کشور جمع آوری شد

۱۸ هزار میلیارد ریال زکات در کشور جمع آوری شد
ایلام _ مدیر کل امور اجرایی زکات کشور گفت: امسال مردم نیکوکار کشور تا پایان دی ماه در مجموع بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال زکات به متولیان در استان های مختلف پرداخت کرده اند.

حجت الاسلام محمدطه مهری شامگاه سه شنبه در بازدید از یکی از مساجد در حال ساخت روستای لرینی شهرستان سیروان ایلام بیان کرد: ایلام در زمینه پرداخت زکات از استان های موفق و پیشرو کشور بوده و جمع آوری زکات دام در این استان می تواند الگوی موفقی برای دیگر استان های کشور باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان ایلام از محل زکات دام جمع آوری شده طرح های اشتغال زایی گوناگونی اجرا شده گفت: اشتغالزایی از محل جمع آوری زکات از بهترین نوع مصارف زکات بوده و برنامه دبیرخانه شورای مرکزی زکات کشور این است که در سال های آینده اشتغال زایی و کارآفرینی از محل جمع آوری زکات در کشور توسعه یابد.

در ادامه این بازدید که معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور نیز حضور داشتند یک واحد مسکونی مددجویی نیز در این روستا که با هزینه چهار میلیارد ریال و مشارکت خیران ساخته شده افتتاح و واگذار شد.

همچنین مسوولان کشوری از چند طرح اشتغالزایی دامداری در شهرستان سیروان که از محل جمع آوری زکات اجراء شده اند بازدید کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.