-

عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای یک موفقیت دیپلماتیک بود
تهران - رییسجمهوری با بیان اینکه عضویت دائم ایران در سازمان همکاریهای منطقهای شانگهای یک موفقیت دیپلماتیک است، گفت: یکی از ابعاد این سفر اجرایی کردن سیاست خارجی دولت در زمینه دیپلماسی اقتصادی و سیاست همسایگی بود.
-

وزیر دفاع: عدالت پایدار تنها شرط کافی برای برقرای صلح است
تهران- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با دعوت از سیاستمداران، فرهیختگان و آزادیخواهان جهان برای جایگزینی عدالت با صلح، گفت: نبود جنگ هم به هیچ وجه شرط کافی برای صلح نیست، تنها شرط کافی برای صلح برقراری عدالت پایدار است.
-

امضای ۸ سند همکاری در بخشهای مختلف میان ایران و تاجیکستان
تهران- ۸ سند همکاری در بخشهای مختلف میان ایران و تاجیکستان و در حضور رییسان جمهور دو کشور امضا شد.
-

مراحل حقوقی، فنی و اداری عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای آغاز شد
تهران- وزارت امور خارجه با صدور بیانیه ای در خصوص روند عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد: جهت عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای مراحل حقوقی، فنی و اداری این عضویت آغاز شد.
-

شانگهای میتواند به نیروی پیشران چند جانبه گرایی جهانی تبدیل شود
تهران - رییس جمهوری با بیان اینکه سیاست خارجی ایران همواره مبتنی بر مشارکت فعال در سازمانهای بینالمللی، چندجانبه گرایی و مخالفت با یکجانبه گرایی بوده است، گفت: تقویت همکاریهای دوجانبه به ویژه در عرصه اقتصادی، عامل مهمی در ارتقای نقش راهبردی سازمان همکاری شانگهای در اقتصاد جهانی است.
-

ایران بطور رسمی به عضویت کامل سازمان همکاری شانگهای درآمد
تهران - جمهوری اسلامی ایران بطور رسمی به عضویت کامل اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای درآمد.
-

رئیسی: روابط تهران و ایروان همواره دوستانه و سازنده بوده است
تهران - رییس جمهوری با بیان اینکه روابط تاریخی ایران و ارمنستان همواره دوستانه و سازنده بوده است، گفت: با اراده موجود بین رهبران سیاسی، تهران و ایروان میتوان دوره جدیدی از همکاریهای گسترده اقتصادی را رقم زد.
-

آیت الله رئیسی: اولویت دولت ایران اقتصادی است
تهران- رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی ایران و بلاروس کافی و راضی کننده نیست، گفت: تکمیل هر چه سریعتر پروژههای مشترک دو کشور میتواند روند گسترش تعاملات اقتصادی دوجانبه را تسریع و تسهیل کند.
-

-

رییسجمهوری اصول ۱۲ گانه مقابله با فساد اداری را ابلاغ کرد
تهران- رییس جمهوری اصول دوازدهگانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم را به اعضای دولت و دستگاههای اداری و اجرایی ابلاغ کرد.
