-

ایدهها و پیشنهادهای جدید روی میز مذاکراتی ایران و ۱+۳
نیویورک - دور جدیدی از رایزنیهای وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه بریتانیا، فرانسه، آلمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی قبل در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز شد.
-

فعالسازی «اسنپبک» پایان جهان نیست اما بازگشت تحریمها خسارتبار است
تهران- استاد ژئوپلیتیک دانشگاه و سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: «اینکه با اجرای اسنپبک، دنیا بر سر ما خراب نمیشود؛ نکته درستی است اما از سوی دیگر، این روند برای ما خسارتهایی به همراه دارد. تحریمها شدیدتر خواهد شد و با حضور آقای ترامپ در کاخ سفید که رفتاری غیرقابل پیشبینی دارد، این تحریمها بر بخشهای مختلف از جمله کشتیرانی، نفتکشها و دیگر حوزهها تأثیر خواهد گذاشت.»
-

امام جمعه ایلام: مشکل دشمن با ایرانِ قوی و مستقل است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد که دشمنان، از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی، از ایران مقتدر و توانمند که روی پای خود ایستاده و مستقل تصمیم میگیرد، واهمه دارند و همین استقلال، علت اصلی دشمنی آنها است.
-

عراقچی: آلمان با حمایت آشکار از بمباران ایران، دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد
تهران- «سیدعباس عراقچی» وزیر خارجه امروز (پنجشنبه ۱۲ تیر) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس به واکنش وزارت خارجه آلمان نسبت به تغییر همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران، پاسخ داد.
-

-

-

-

-

