-

فرزین: هیچگونه ناترازی ناشی از ادغام بانک آینده به بانک ملی منتقل نخواهد شد
تهران - رئیس کل بانک مرکزی گفت: هیچگونه ناترازی ناشی از ادغام بانک آینده به بانک ملی منتقل نخواهد شد و فرایند مربوطه از طریق صندوق ضمانت سپردهها و شرکت مدیریت داراییها (AMC) انجام خواهد گرفت.
-

ناترازی بانک آینده به بانک ملی منتقل نمیشود
تهران- معاون تنظیمگری و نظارت بانک مرکزی گفت: ۴۲ درصد از اضافه برداشت و ۴۱ درصد از ناترازی سرمایه نظام بانکی مربوط به بانک آینده بود. با انجام فرآیند گزیر در این بانک و خروج آن از نظام بانکی کشور نسبت کفایت سرمایه شبکه بانکی ۳.۵ برابر میشود ضمن اینکه ناترازی بانک آینده به بانک ملی منتقل نمیشود.
-

تومان یا ریال؛ مسئله این است
تهران- تصمیم دولت و مجلس برای حذف چهار صفر از پول ملی بار دیگر تغییر واحد پولی کشور را بر سر زبان ها انداخته و به نظر می رسد بر خلاف دفعات گذشته، این بار بر سر آن یک توافق نانوشته بوجود آمده و باید در ماههای آینده با صفرهای اسکناس ها خداحافظی کرد؛ اما مسئله اصلی این است که واحد پولی آینده کشور چه خواهد بود؛ ریال یا تومان؟
-

تصویب حذف ۴ صفر از پول ملی در کمیسیون اقتصادی مجلس
تهران - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب حذف ۴ صفر از پول ملی در این کمیسیون خبر داد و گفت: همچنین نام "ریال" به عنوان واحد پول ملی مصوب شد.
