تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

تولید بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار اثر فرهنگی در جشنواره های رضوی

تولید بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار اثر فرهنگی در جشنواره های رضوی
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) نیز در این دیدار با اشاره به سابقه فعالیت های فرهنگی بنیاد امام رضا(ع) در کشور، گفت: ۱۰ سال سابقه کنش رسمی این بنیاد در حوزه تبلیغ فرهنگ سیره رضوی می گذرد و این بنیاد در همه بخش های فرهنگی و هنری طی سال های اخیر جشنواره های مهمی در کشور برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، «مرتضی سعیدی‌زاده» یادآور شد: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) یک نهاد تخصصی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی تبدیل شده و امروز توسعه فعالیت‌های خود را به سمت رویدادهای علمی، پژوهشی، رسانه‌ای و خبری توسعه داده است.

وی گفت: بنا داریم به سمت هرچه تخصصی تر شدن جشنواره گام برداریم تا فرهنگ رضوی در تمامی کشور گسترش پیدا کند، همچنین به دنبال اثر بخشی آثار فرهنگی با محرومیت رضوی هستیم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از تولید بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار اثر فرهنگی، هنری، علمی و رسانه ای با موضوع امام رضا (ع) در ۲۰ سال برگزاری جشنواره و همایش های امام رضا(ع) خبر داد.

وی گفت: باید محتوای عمیق معرفتی در آثار فرهنگی و هنری دیده شود، این مهم یکی از اهداف بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در برگزاری جشنواره ها است.

سعیدی زاده خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از فعالیت پژوهشی، همایش علمی و پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر فرهنگ و سیره رضوی در استان ایلام برگزار می شود.

” مرتضی سعیدی‌زاده” مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه‌السلام) به منظور شرکت در نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی و پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی به استان ایلام سفر کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.