تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

پیام تقدیر و تشکر فرمانده سابق انتظامی استان ایلام از مردم و مسئولان

پیام تقدیر و تشکر فرمانده سابق انتظامی استان ایلام از مردم و مسئولان
نگاه اقتصاد - فرمانده سابق انتظامی استان ایلام با صدور پیامی از مردم و مسئولانی که در مدت تصدی فرماندهی انتظامی با وی همکاری و تعامل داشتند قدردانی کرد.

در پیام سردار نورعلی یاری آمده است.

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

توفیق خدمت به مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بر خود وظیفه می‌دانم مراتب سپاس و قدرشناسی و با کمال احترام و تواضع دست تک تک عزیزان اعم از نماینده ولی فقیه، استاندار، اعضاء شورای تامین، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، صدا و سیما،نیروهای خدوم نظامی و انتظامی،مسئولان ادارات دولتی و غیر دولتی، فرهنگیان، اساتید، دانشجویان، روحانیون، مسئولان، کارمندان، کشاورزان، کارگران، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه، جوانان عزیز، سپاه و بسیجیان عزیز و سایر اقشار مردم را که بدون هیچ منت و چشم داشتی به بنده حقیر اعتماد و در طول تصدی فرماندهی انتظامی استان ایلام با فرزند خود در امر خدمت رسانی همکاری دلسوزانه داشته اند را به گرمی می‌فشارم و سپاسگزارم.

برادر شما
سرتیپ دوم پاسدار
نورعلی یاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.