تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

گزارش اختصاصی پایگاه خبری نگاه اقتصاد از بدرقه شهیدان حادثه تروریستی سوریه در روز جهانی قدس

تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهداء و حمایت از مردم فلسطین  + گزارش تصویری

تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهداء و حمایت از مردم فلسطین  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حضور پرشور مردم در اقصی نقاط کشورمان، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمانهاهای والای شهداء بویژه در تهران با بدرقه شهیدان حادثه تروریستی سفارت کشورمان در سوریه که بدست رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفت برگ زرین دیگری از اتحاد و همبستگی مردم‌ ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینروزها شاهد جنایت ها و شرارتهای پی در پی رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت‌های گسترده آمریکا و دیگر کشورهای مرتجع منطقه در ویرانی غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی هستیم، این درحالی است که مدعیان حقوق بشر غربی کما فی السابق در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند و به حمایت‌های های پیدا و پنهان خویش از این غده سرطانی در منطقه ادامه می‌دهند.

البته حمایت‌های گسترده مردم آزاده جهان علاوه بر ایران اسلامی در بسیاری از کشورها بالآخص در آمریکا، انگلیس و…‌ از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قابل اغماض نیست و این نشان دهنده موج عدالت خواهی و دفاع از مردمان بی دفاعی است که بی‌رحمانه در زیر آماج موشک ها و بمب های سنگین و غیر متعارف ظالمان اسرائیلی قرار گرفته اند.

در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اصلی حمایت از مقاومت و دفاع از حق طلبی و عدالت خواهی و مبارزه با جانیان و تروریست‌های که تحت لوای رژیم صهیونیستی به عناوین مختلف اعم از داعش و..‌. در منطقه حضور دارند و هر روز دستانشان به خون عده ای از انسانهای مظلوم آلوده می شود، به خواست و با حمایت‌های همه جانبه خویش در کشورهای عراق و سوریه بر علیه تروریست‌ها وجهه واقعی خویش را در عمل به دستورات صریح اسلام و قرآن به اثبات رسانید و در این راه نیز شهدای گرانقدری را همچون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی اخیر سفارت کشورمان در سوریه، شهیدان سر لشکر زاهدی، حاج رحیمی و…‌‌‌ در این راه تقدیم نمود.

آری امروز مردم ایران اسلامی آمدند و با حضور پرشور خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس به سردمداران ظالم و جنایتکار دنیا اعم از آمریکا، اسرائیل، کشورهای مرتجع منطقه و… پیام محکم خویش را در حمایت از آرمان‌های شهداء، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و پیروی از اوامر مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان اعلام نمودند./سیدخلیل سجادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.