تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

بهره برداری از حوادث به حربه دشمنان علیه نظام تبدیل شده است

بهره برداری از حوادث به حربه دشمنان علیه نظام تبدیل شده است
ایلام - معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه بهره برداری از حوادث به حربه دشمنان علیه نظام تبدیل شده است، بر لزوم هوشیاری مردم و مسوولان در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عبدالرحمان کشوری روز یکشنبه در دیدار استاندار ایلام اظهار داشت: همه تلاش دشمن برای براندازی و آسیب رساندن به نظام است که با همراهی مردم این تلاش ها به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: دشمن دنبال خلق حادثه است و بهره برداری از خلق حادثه در کشور ما تلاش و هدف دشمن است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: همه تلاش خود برای ارتقا زیرساخت های حوزه پدافند برای مقابله با تهدیدات بکار خواهیم گرفت.

استاندار ایلام نیز با بیان اینکه دشمن در زمینه ایجاد اخلال در نظام هزینه زیادی کرده است، گفت: باید با افزایش ضریب امنیت زیرساخت ها و سرمایه ها، در برابر تهدیدات دشمن مقابله کنیم.

حسن بهرام نیا اظهار داشت: زیرساخت های حوزه پدافند غیرعامل در مقایسه با گذشته در همه حوزه ها افزایش یافته است.

وی افزود: نوآوری و پیشرفت در تمامی حوزه ها در کشور ما مشهود است و استمرار این روند با روحیه جهادی و اقدامات تخصصی میسر می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: تلاش هم جانبه جبهه استکبار برای براندازی نظام ناکام مانده و با عنایت پروردگار امنیت و آرامش حاکم بر این کشور با بهره مندی از جبهه متعهد مردمی و با حضور حافظان امنیت تامین شده است.

بهرام نیا با قدردانی از شرکت های چهارگانه نفت برای برگزاری مانور و رزمایش مهم، یادآور شد: با برگزاری رزمایش امروز میزان آمادگی ها دستگاه ها مشخص و نقاط ضعف و قوت شناسایی می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.