تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۳

قلبی که همچنان به امید خدمت می تپد * آزاده خرم

قلبی که همچنان به امید خدمت می تپد   * آزاده خرم
نگاه اقتصاد

ایلام- «بالگرد حامل رئیس جمهور سقوط کرد»، همین چند کلمه حاوی یک دنیا عزا و مصیبت برای ملت و مردمی بود که بیش از ۳ سال است شاهد خدمت رئیس جمهوری هستند که هم شعارش دولت کار و کرامت بود و هم خود را خادم مردم می دانست.

به محض اعلام این خبر شوکه کننده دردی مشترک بر قلب ایرانیان نشست، دردی که خبر از فراق داشت اما مردم همچنان امیدوار بودند، اعلام تماس تلفنی یکی از سرنشینان بالگرد نیز موج امید را در دلها بیشتر کرده بود.

دلها بی قرار بود، نه تنها از گوشه گوشه ایران از شرق گرفته تا غرب و از شمال گرفته تا جنوب، بلکه بسیاری از مردم دیگر کشورهای جهان نیز دست به دعا برای سلامتی سرنشینان بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراهش برداشته بودند، شب جشن و میلاد امام مهربان بود ولی مردم قدرشناس با بغض و اشک از این امام همام طلب سلامت مسئولی را داشتند که خود را خادم امام مهربان و آنها می دانست.

از پخش تصاویر دعا و زمزمه نیایش و توسل مردم از حرم مطهر رضوی و حضرت معصومه(س) گرفته تا حرمین شریفین در عراق و دیگر نقاط کشور و جهان که همگی وحدت بخش دست به دعا برداشته بودند حکایت از علاقه و دلدادگی به سیدی داشت که سید محرومان و خدمتگزار مردم بود.

مردم لحظه لحظه اخبار را از رسانه های مختلف پیگیری و رفته رفته با کاهش اخبار امید بخش به اماکن مقدس رفته و با دخیل بستن و نذر، برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراهش دعا می کردند.

اینها همه یه طرف ماجرا بود، اما طرف دیگر شوق عزیمت به دیار باقی سیدی بود که خود را خادم الرضا(ع) می دانست و از کودکی با او انس و الفت گرفته بود، او خود را برای ملاقات با آقایی آماده می کرد که افتخار و توفیق تولیت حرمش داشت و در شب میلادش می خواست با هفت همسفر دیگر در آسمانها با عنوان پر افتخار شهید همنشین امام مهربان شوند.

اگرچه حکایت غریبانه شهادت و کوچ ابدی رئیس جمهور فقید و هفت همسفر دیگرش برای ما ایرانیان نظیر سایر مصیبت‌ها از شهادت شهیدان رجایی و باهنر گرفته تا حاج قاسم و بسیار دیگری از شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ارزشمندی که ایران از دست داده، تلخ و ناگوار است اما چشیدن شهد شهادت برای این ستاره های آسمانی شیرین خواهد بود.

ملت ایران به خوبی می دانند مسئولی را از دست داده که با شعار خدمت پا به میدان گذاشت و در مدت فعالیت همواره به مسئولان اجرایی اش سادگی و حذف تشریفات را گوشزد و کار و خدمت دغدغه اصلی اش بود.

ملت ایران با چشمانی اشک بار و دلی مالامال از غم اگرچه رئیس جمهور انقلابی شان را از دست داده و زیر بیرق سیاه عزایش سوگواری می کنند ولی به خوبی می دانند او با افتخار در حین خدمت به مردم شهد شهادت را نوشید و به آرزویش رسید و بی شک همچنان قلب مهربانش که عاشق خدمت بود برای خدمت به مردم در آسمان ها هم می تپد.

خادم الرضا(ع) و سید محرومان دو عنوان برای زنده یاد شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود که با پسوند مردمی وارد میدان خدمت شد، او خادم امام هشتم بود، جشن پیروزی ریاست جمهوری اش را در روز میلاد امام هشتم برگزار، سرانجام نیز در شب میلاد امام رئوف، علی ابن موسی الرضا (ع) به آرزویش که شهادت بود نائل و خبر شهادت هشت سرنشین این بالگرد نیز ساعت هشت صبح میلاد امام هشتم اعلام شد، براستی راز سید محرومان با عدد هشت چه بود؟/ایرنا 

 

 

 

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز
#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس
#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر
#آیت_الله_سید_ابراهیم_رئیسی
#حجت_الاسلام_آل_هاشم_ولی‌فقیه_و_امام_جمعه_تبریز
#حسین_امیرعبداللهیان_وزیر_امور_خارجه
#مالک_رحمتی_استاندار_آذربایجان_شرقی
#سردار_سید_مهدی_موسوی_فرمانده_یگان_حفاظت_رئیس_جمهور

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.