تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

تجلیل رئیس دستگاه قضا از خدمات ارزشمند نمایندگان مجلس یازدهم

تجلیل رئیس دستگاه قضا از خدمات ارزشمند نمایندگان مجلس یازدهم
نگاه اقتصاد
تهران- رئیس قوه قضاییه با قدردانی از خدمات ارزشمند نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای نمایندگان منتخب دوره دوازدهم آرزوی توفیق کرد.
محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ نامه حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه را به مناسبت اختتامیه مجلس یازدهم قرائت کرد.
در نامه محسنی اژه‌ای آمده است: دیده بیدار و امیدوار مردم اسلامی به شما نمایندگان متعهدی دوخته شده که با وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود در ریل‌گذاری و پیشرفت و ارتقاء اهداف والای نظام اسلامی مجدانه تلاش و کوشش می‌ورزید.
رییس قوه قضاییه افزود: اینجانب از خدمات ارزشمند و مجاهدات خالصانه و خستگی‌ناپذیر شما نمایندگان محترم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما و نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.
وی در این نامه تاکید کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تعامل سازنده میان قوا در جهت رفع مشکلات مردم، بحمدالله در این دوره تعامل بی‌سابقه‌ای میان نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی با مسئولان دستگاه قضایی به وجود آمد که به توفیقات مهم و اثربخشی در خدمت به مردم عزیزمان و ادراک مشترک در برخی از امور کشور نائل آمدیم.
محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: امید است در دوره جدید مجلس شورای اسلامی نیز این همکاری و همدلی تداوم یافته و بیش از پیش شاهد گره‌گشایی از مشکلات کشور عزیزمان باشیم./ایرنا
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز
#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس
#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر
#حجت_الاسلام_غلامحسین_محسنی_اژه‌ای
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.