تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

قدردانی سفیر تهران در سازمان ملل از کشورها برای همدردی با دولت و ملت ایران

قدردانی سفیر تهران در سازمان ملل از کشورها برای همدردی با دولت و ملت ایران

نیویورک – امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده  دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی این نهاد بین المللی از نمایندگان کشورها برای ابراز همدردی با دولت و ملت ایران قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا از سازمان ملل، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان

نیویورک – امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده  دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی این نهاد بین المللی از نمایندگان کشورها برای ابراز همدردی با دولت و ملت ایران قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا از سازمان ملل، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ذیل دستور جلسه ۱۴ با عنوان فرهنگ صلح در نشست روز پنجشنبه به وقت محلی ۲۳ مه ۲۰۲۴ افزود: از هیات‌های متعدد، نمایندگی‌های دائمی، سازمان‌های بین‌المللی و گروه‌های منطقه‌ای که متعاقب شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید کشورمان، در سطوح مختلف مراتب تسلیت و همدردی خود را با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
ایروانی تصریح کرد: جناب آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان در میان مردم ایران بسیار مورد احترام و عزیز شمرده می‌شدند. تلاش بی‌دریغ آنان در خدمت به ملت ایران، نمونه‌ای از فداکاری راسخ آنان به ملت عزیزشان بود.
سفیر ایران در سامزان ملل گفت: سهم آنان در توسعه، کرامت انسانی، همکاری و همچنین تقویت صلح و امنیت و روابط دوستانه در منطقه و جهان به‌عنوان منبع الهام دائمی برای مردم ما و هرآنکه به دنبال اهداف عادلانه متعالی در جهان است، به یادگار باقی خواهد ماند.
 تاکنون سفرا و نمایندگان بیش از ۵۰ کشور جهان با حضور در محل نمایندگی ایران در سازمان ملل با امضای دفتر یادبود نسبت به رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرده اند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند./ایرنا

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

#آیت_الله_سید_ابراهیم_رئیسی

#حجت_الاسلام_آل_هاشم_ولی‌فقیه_و_امام_جمعه_تبریز

#حسین_امیرعبداللهیان_وزیر_امور_خارجه

#مالک_رحمتی_استاندار_آذربایجان_شرقی

#سردار_سید_مهدی_موسوی_فرمانده_یگان_حفاظت_رئیس_جمهور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.