تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

عزیز مردم؛ شهید جمهور

عزیز مردم؛ شهید جمهور

ایلام- چه سعادتی بالاترین از این که در دل مردم عزیز و چه پاداشی بالاترین از این که در راه خدمت به خلق خدا به درجه رفیع شهادت نائل شوی. به گزارش ایرنا – از کجا بگویم و از کجا شروع کنم، شهید راه خدمت، اولین مدال افتخارش خادمی امام هشتم، حضرت امام رضا(ع) بود

ایلام- چه سعادتی بالاترین از این که در دل مردم عزیز و چه پاداشی بالاترین از این که در راه خدمت به خلق خدا به درجه رفیع شهادت نائل شوی.
به گزارش ایرنا – از کجا بگویم و از کجا شروع کنم، شهید راه خدمت، اولین مدال افتخارش خادمی امام هشتم، حضرت امام رضا(ع) بود و خدمت به مردم را به تأسی از مولای خود راه خود قرار دارد و در مقام خادم الرضایی، در راه خدمت به مردم به مولایش سلام کرد.
در جوار حرم ثامن الحجج(ع) فرصتی فراهم شد که خادم مردم در مشهد الرضا(ع) باشد، سالیان سال در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) نوکری زوار امام رضا(ع) را کرد، شروع خدمتش نوکری امام هشتم و زوار علی بن موسی الرضا(ع) بود و این اولین افختار برای این سید جلیل القدر بود.
در عرصه انتخابات با کسب رأی اعتماد مردم، افتخار نوکری ملت ایران اسلامی نصیبش شد تا در مسند ریاست جمهوری به مردم خدمت کند و دایره خدمتش را گسترده کرد.
شهید جمهور در سه سال دوران ریاست جمهوری همواره دغدغه گره گشایی از مشکلات مردم را داشت، بی ریا و خاکی در میان مردم بود و جمعه هایش هم در خدمت به مردم سپری می شد.
از این استان به آن استان، از این شهر به آن شهر و از این روستا به آن روستا، با اخلاص تمام به خدمت مردم می رفت تا حرف دل آنها را بشنود.
بی وقفه به دنبال حل مشکلات مردم و توسعه اقتدار ایران اسلامی بود و هدفش ادای دین به مردم بود چرا که خود عاشق مردم بود و این را در عمل نشان داد.
شهید آیت الله رئیسی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)تمرین خدمت و خادمی کرده بود و از درد دل مردم و مشکلات آنان آگاه بود” خدایا تو خودت از سر برون و درون انسان ها آگاهی و من برای خدمت آمده ام”.
به راستی هم خدمتگزاری لایق بود، در گل و لای، در کوی و برزن و در روستا و شهر در بین مردم بود، هم و غمش گره گشایی از مشکلات مردم بود و برای این خدمتگزاری جان خود را فدا کرد، چه سعادتی بالاتر از خدمت به مردم و چه پاداشی بالاتر از شهادت در راه خدمت به مردم.
کارنامه شهیدجمهور را که بنگریم سراسر افتخار است، هم افتخار نوکری امام هشتم(ع)، حضور در مجلس خبرگان رهبری، رئیس قوه قضائیه، افتخار کسب رای اعتماد ملت به عنوان رئیس جمهور و افتخار نوکری مردم و در نهایت شهادت در راه خدمت به مردم.
سید خدمت بی شک لایق شهادت بود چرا که با دل و جان و از عمق وجود عاشق مردم، خداترس، خداپرست و دیندار بود و از همه مهمتر ولایت مدار بود و خدمت به مردم را در عمل ترجمه کرد.
افتخارات شهید جمهور باعث شد تا در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهرش و یاران شهیدش مردم ایران سنگ تمام بگذارند و در جای جای ایران اسلامی و حتی روستاها هم شاهد برپایی مراسم بزرگداشت این سید عزیز باشیم.
وقتی خدا نظرش متوجه تو باشد عزیز می شوی، مانند شهید جمهور تشییع پیکر پاکش با حضور میلیونی مردم برگزار شد و مردم یارن اسلامی نیز به خوبی حق مطلب را ادا کردند.
شهید جمهور در حین خدمت به مردم و ولی نعمتان جامعه ایران اسلامی ردای شهادت برتن پوشید و به دیدار معبود خویش رفت.
و اما بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)” برای خدا کار کنید تا نتیجه کارتان تا ابد باقی بماند و بدانید هر کاری که شما انجام دهید و ملت از آن استفاده اسلامی و فرهنگی بکند، برای شما فایده دارد، اگر شما هم نباشید.”
و چه زیبا گفت رهبر معظم انقلاب اسلامی که” رئیسی خستگی را نمی شناخت.”
آری در ایام دیدیم که حاصل کار برای خدا این چنین بود که در گوشه گوشه ایران اسلامی چگونه مردم قدرشناس آیین های بزرگداشت برگزار و در غم هجرتش اشک ماتم ریختند و شهید خدمت و شهدای خدمت را بر روی دستان خود آن هم با حضور میلیونی خود به جایگاه ابدی بدرقه کردند.
راهشان پررهرو و ماندگار باد./ایرنا

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.