تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

بسیج گفتمان و تفکری ماندگار در جهان است

بسیج گفتمان و تفکری ماندگار در جهان است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر و گفتمان ماندگار در منطقه و کشورهای مختلف دنیا نشر پیدا کرده است، گفت:

گروه‌های آزادی خواه و ظلم ستیز در جهان به تاسی از بسیج مردمی ایران شکل گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز جمعه در اجتماع بزرگ اقشار مختلف بسیجیان استان ایلام اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور فرهنگ ایثار و ایثارگری‌های زنان و مردانی است که با همه وجود برای حفظ ارزش‌های نظام در دوران دفاع مقدس و برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناختند.

وی با بیان اینکه بسیجی و بسیجیان با همه وجود و در همه عرصه‌ها برای اعتلای ایران اسلامی نقش آفرینی کردند، گفت: امروز بسیج در همه دنیا نشر پیدا کرده و تشکیل جبهه مقاومت و مبارزات این جبهه با ایادی آمریکا، حاصل تفکر بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج مایه امنیت،افتخار و عزتمندی ایران اسلامی در سراسر گیتی شده است، افزود: بسیج درخت تنومندی است که در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و علیرغم همه طوفان‌های شدید، همچنان استوار ایستاده است.

بهرام نیا با بیان اینکه بسیج مردمی یک گفتمان مبتکرانه ماندگار از امام راحل و نظام نوین ایران اسلامی در دنیا است، اضافه کرد: بسیجیان همواره در راه اعتلای ایران اسلامی و دین مبین اسلام تلاش کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از سامانه های مهم و پیشرفته موشکی هوافضای سپاه پاسداران کشور به نام مهران نام گذاری و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی رونمایی شد.

سردار “جمال شاکرمی” افزود: نامگذاری این سامانه موشکی به اسم مهران نشان از اهمیت گذرگاه مرز مهران در اربعین دارد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: آمریکا در سال ۵۸ با هدف براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران به میدان آمد اما با تشکیل بسیج میلیونی به دستور امام راحل، ایران اسلامی در مقابله با هجمه های آمریکایی ایستاد و توطئه ها یکی پس از دیگری خنثیشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: امروز نیز تداوم اقتدار ایران اسلامی و شکست های پی در پی آمریکا حاصل تفکر بسیج است.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ اقشار مختلف بسیجیان استان ایلام صبح امروز با حضورسردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام، جمع زیادی از بسیجیان و مسئولان استان برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.