تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۸

دکتر شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

۵۰ میلیون ایرانی ۵۰ میلیون کارت بانکی قرض الحسنه

۵۰ میلیون ایرانی ۵۰ میلیون کارت بانکی قرض الحسنه
نگاه اقتصاد
نخستین رویداد نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران با عنوان “مهر مهرنو” با هدف ورود به اکوسیستم نوآوری و ترویج فرهنگ نوآوری و پژوهش و….در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران، استارت خورد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصا: دکتر سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین سخنرانی این رویداد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور عزیز آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان، همراهی و مساعدت دولت سیزدهم را در مسیر سنت قرض الحسنه بسیار ارزشمند توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: کمک‌های دولت شهید رئیسی به بانک در عرصه‌های مختلف و متنوعی صورت گرفته است که قابل تقدیر است.
وی در ادامه اظهار داشت: در بانک قرض الحسنه مهر ایران در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی رقم خورد، اعم از افزایش مشتریان بانک از ۱۰ میلیون به ۱۷ میلیون و افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه از ۷۰ به ۲۹۰ همت و میزان تسهیلات پرداختی از ۶۰ به ۲۱۴همت.
وی عنوان کرد ۵ درصد نقدینگی شبکه بانکی در اختیار بانک قرض الحسنه قرار دارد و حدود ۷۰ تا ۷۵ رشد منابع و تسهیلات طی ۳سال گذشته در بانک قرض الحسنه مهر ایران محقق شده‌است.
وی افزود: رتبه تراکنش‌های ما در شاپرک از رتبه ۱۵ به رتبه ۵ رسید است، که این موضوع نشان دهنده رویکرد مردم عزیز به این بانک است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در برخی از استان‌ها ۱۵ درصد نقدینگی در بانک قرض الحسنه قرار دارد و در واقع ما رتبه‌های دوم و سوم استان‌ها را به خود اختصاص داده ایم.
ایشان افزود: بانک قرض الحسنه باید نگاه تحولی داشته باشد، کما اینکه ما در آینده شعار ۵۰ میلیون ایرانی ۵۰ میلیون کارت قرض الحسنه را در دستور کار داریم که تحقق این امر با ساختارهای سنتی ممکن نیست و ما باید از امکانات نوین بهره بگیریم.
وی اضافه کرد: ما نیازمند این هستیم که اگر بخواهیم قرض الحسنه را در تمامی شئون مردم حاکم کنیم باید زیر ساخت‌ها راتقویت نموده و به تنوع محصولات و ابزارها بپردازیم.
شمسی نژاد در پایان با اشاره به حل موضوعات اجتماعی خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های ما و در واقع از جمله ماموریت های بانک قرض الحسنه مهر ایران است که امیدواریم با مدل‌هایی که در بانک داریم و به کمک جامعه مشتریان اقدامات لازم را به انجام برسانیم.
علی مجیدی مدیر عامل مرکز نوآوری‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران دومین سخنران این رویداد بود، وی گفت: برای تحقق اهداف بانک که در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد مبتنی بر قرض‌الحسنه استوار است ابزارهای فناوری اطلاعات را به خدمت گرفته ایم.
مدیر مرکز نوآوری “مهر نو” با اشاره به اهداف این مجموعه خاطرنشان ساخت: مهرنو سه هدف اصلی ، اعم از اکوسیستم نوآوری کشور، محملی برای آشنایی و شبکه سازی و مطرح کردن چالش‌های بانکی با اکوسیستم نوآوری کشوررا دنبال می‌کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.