تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

امام جمعه ایلام: ۱۲ فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است

امام جمعه ایلام: ۱۲ فروردین سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است
.

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تاکید کرد: این روز سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر است، تحولی که حاکمیت دین را در برابر چشمان حیرت زده نظریه پردازان سراسر جهان به نمایش گذاشت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار به این شرح است:

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان انقلاب اسلامی که ما را از بندگی طاغوت رهایی بخشیدند و مهمانی بر سفره پیروزی خود روزیمان کردند.

به یقین بزرگترین دستاورد قرن گذشته برچیدن نظام ستم پیشه شاهنشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۷ به اراده و خواست مردم و رهبری روحانیت تحقق یافت.

این روز سرآغاز تحولی مانا در تاریخ معاصر می باشد تحولی که حاکمیت دین را در برابر چشمان حیرت زده نظریه پردازان سراسر جهان به نمایش گذاشت و نگاه آنان را به هویت دین، دین باوری و کارکرد آن تغییر داد.

شعار برخاسته از شعور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی چنان ریشه در دین باوری مردم دارد که حاضر شدند برای ایجاد و نگهداشت آن خون بهای صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر قرار دهند و تمام توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب سازند.

پرچم عزت اسلامی به اهتزاز در آمده یوم الله ۱۲ فروردین در گام دوم انقلاب اسلامی، شایستگی مردم شهید پرور، صبور و وفادار ایران اسلامی را برای زمینه سازی ظهور مصلح جهانی حضرت حجت بن الحس(عج) نشان می دهد و به فضل الهی، همت جوانان نخبه و شایسه کشور و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یابی بر پیروزی نهایی و غلبه بر مشکلات موجود نزدیک است این وعده الهی است که «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً»./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.