تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۱

در برنامه «با مردم»ٍِ؛

پزشکیان: با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم

پزشکیان: با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم
نگاه اقتصاد

تهران- مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ شاید ما نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم.

برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از شبکه یک آغاز شد و به مدت نیم ساعت ادامه دارد.

پزشکیان در این برنامه که سومین برنامه تلویزیونی وی است، به تشریح برنامه‌ها و معرفی خود به مردم می‌پردازد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه گفت: برای انقلاب با تمام وجود کار کردم. هیچ جا سهم و امتیازی در این انقلاب نگرفتم.

پزشکیان عنوان کرد: دوستان من با بچه‌هایمان رفتند ولی من ماندم شاید نتوانم کاری کنم ولی اگر دست به دست هم دهیم می توانیم اقدامی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم عادلانه رفتار کنیم و اجازه ندهیم رفتار بدی با مردم شود. هر ایرانی به عنوان یک پتانسیل و نیرو می تواند در آینده کشور تاثیرگذار باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما شاید نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و با نخبگان و متخصصان می‌توانیم بخشی ازمشکلات را حل کنیم.

تکمیل می‌شود..

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.