تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۹

در نشست قالیباف و فعالان ستادی انتخاباتی مطرح شد؛

نیکزاد: فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که «کارنامه» داشته باشد

نیکزاد: فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که «کارنامه» داشته باشد
نگاه اقتصاد

تهران- رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: برای خدمت و پیشرفت کشور و ادامه راه شهیدان باید کسی را در قامت ریاست جمهوری انتخابات کنیم که در دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبیا، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی کارنامه داشته باشد.

علی نیکزاد عصر شنبه – ۲۶ خرداد- در نشست محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با فعالان ستادی او که در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در دست ما قرار دارد، این انقلاب نظام سیاسی و مردم سالاری دینی ثمره بیش از ۲۲۰ هزار شهید است همه ما باید از آن پاسداری کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: برای حکمرانی خدمت و پیشرفت کشور و البته ادامه راه شهیدان باید کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که در دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبیا، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی کارنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راه، مجاهدت و مراقبت لازم است، برای تحکیم راه انقلاب باید به فردی رای بدهیم که توانایی مدیریت داشته باشد و این فرد کسی جز محمدباقر قالیباف نیست./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.