تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

فرمانده انتظامی ایلام:

۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره کشف شد

۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره کشف شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلان گفت: ۱۴ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در شهرستان بدره به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بدره روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر های مواصلاتی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری پنج دستگاه کامیون حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از این خودروها ۱۴ تن مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند، افزود: در این راستا پنج نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش طیورها توسط کارشناسان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است به شهروندان توصیه کرد: با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، پلیس را در برخورد قاطع، قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

دستگیری سارق طلاجات در هلیلان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق طلاجات در شهرستان هلیلان با ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار القاصی مهر اظهار داشت: به دنبال به سرقت رفتن چندین قطعه طلا از یک منزل مسکونی در یک از محلات شهرستان هلیلان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع سرقت و با بررسی های تخصصی، ردپای یک سارق حرفه ای را در رابطه با سرقت به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی های اولیه از منزل متهم ۲ قبضه سلاح شکاری و مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلاجات کشف شد ،افزود: سارق در بازجویی های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش ریالی طلاهای مکشوفه توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است ،گفت : پلیس در راستای حفظ اموال شهروندان با سارقان هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کشف موتور سیکلت مسروقه در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ۱۵۰سی سی توسط فردی با هویت معلوم در منزل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از منزل مورد نظر یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در پایان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی موتورسکلت مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال می باشد، یادآور شد: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.