تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

۴۳ سال استقامت؛

۲۲ بهمن، گام دوباره در راه پرافتخار گذشته

۲۲ بهمن، گام دوباره در راه پرافتخار گذشته
ایلام -  ۲۲ بهمن دوباره از راه رسید برای بیعت دوباره با رهبری، ادای احترام و پاسداشت خون‌های به ناحق ریخته همه شهدای انقلاب و تاکید بر تداوم راه پر افتخار همه کسانی که برای عزت این نظام تلاش کردند.

 

امروز انقلاب اسلامی ایران با عزت و سربلندی به چهل و سومین سالگرد پیروزی خود رسید و ۲۲ بهمن، روزی نمادین برای نمایش عشق و اراده ملی ملتی به انقلاب و روزی غرورآفرین برای به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار کشورمان دوباره آمد.

دوباره از راه رسید لحظه قطره قطره دریا شدن ملت، حضور شادمانه همه مردم در مسیرهای راهپیمایی برای نمایش شکوه و اراده یک ملت در حمایت از نظام و انقلاب.

دوباره ۲۲ بهمن از راه رسید برای تاکید بر آرمان های والای امام، نشان دادن افتخار ملی و غرور مردمی ملتی که زن و مرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان با افتخار بر راه گذشته خود قدم می گذارند.

این حضور تک تک مردم بیانگر عشق و ارادت آنان به همه ارزشهای انقلاب و وفاداری بر سر عهد با رهبر و مقتدایشان است.

نشاط در وجود همه موج می زند، اینها همه آمده اند تا با مشت های گره کرده و قدم‌های استوار، ارادت و عشق خویش را به همه جهانیان نشان دهند.

پرچم های پرافتخار و خوش رنگ انقلاب را در دست دارند و شعارهای انقلابی را به یاد همه این سال های پر افتخار انقلاب سر می دهند تا دشمن بداند که این عشق جاودانی است.

پیرمردان و پیرزنان آمده اند تا یادآور شوند که راه رفته خویش را با افتخار باز قدم قدم تکرار خواهند کرد.

همه جوانان و نوجوانان و کودکان آمده اند تا به دشمنان یادآور شوند که آن راه غرورآفرین گذشته تداوم خواهد داشت و تازه نفس های انقلاب برای به ثمر رسیدن لحظات شکوفایی انقلابشان همچنان پای در مکتب خمینی (ره) می گذارند و درس افتخار و شهادت طلبی و اسلام خواهی و وفاداری به آرمانهای والای انقلاب را مشق می کنند.

امروز در ۲۲ بهمن در شهرهایی که به دلیل شیوع کرونا وضعیتشان قرمز شده است راهپیمایی خودرویی و بوق های ممتد شادی به صدا در می آید و در شهرهای دیگر حضوری نمادین برای تکرار آن روز غرورآفرین دوباره تکرار می شود.

سالگرد انقلاب باز از راه رسید و این بار ۲۲ بهمن ماه، در دل یخ زده زمستان درخت انقلاب شکوفه زده و به بار نشسته است.

۲۲ بهمن روزی نمادین برای گرامیداشت همه روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزی ماندنی و جاودانه برای گرامیداشت پیروزی انقلابی که رساترین فریاد تاریخ در احیای اسلام را به گوش همه جهانیان و حق طلبان جهان رساند.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود و راه رفته محمد نبی (ص) را با قدوم مبارک پیر فرزانه دوباره طی کرد.

باز هم با گرامیداشت این روز تاریخی بیعت خویش را با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری در روز ۲۲ بهمن با افتخار برای چهل و سومین بار محکم می کنیم تا دشمن بداند که همچنان بر سر آرمانها و ارزشهای والای انقلاب مانده ایم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.