کد خبر : 131279
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1403 - 20:34

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جزایر سه‌گانه ایرانی توسعه خواهند یافت

جزایر سه‌گانه ایرانی توسعه خواهند یافت
نگاه اقتصاد
تهران- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از توسعه اقتصادی و فرهنگی جزایر سه گانه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی خبر داد.
ابراهیم رضایی درباره سومین روز سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به شرق و جنوب شرق کشور و نشستی که عصر امروز جمعه – پنجم آبان ماه – با اعضای شورای تامین استان هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در این جلسه آخرین وضعیت امنیتی در جنوب کشور و استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست اعضای شورای تامین از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری، فرمانده فراجا و فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه و ارتش آخرین وضعیت امنیت در استان هرمزگان و خلیج فارس را تشریح کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: توسعه جزایر ایرانی بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در این نشست مطرح و مقرر شد که به عنوان یک اولویت، مسکونی‌سازی و توسعه جزایر سه‌گانه ایرانی اعم از توسعه اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته تا همه مردم ایران بتوانند از فرصت‌های ارزشمند این سه جزیره ایرانی استفاده کنند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.