۹ زندانی ایلامی با کمک کارکنان آبفای استان به آغوش خانواده بازگشتند

نگاه اقتصاد-با آزادی دو زندانی دیگر جرائم غیرعمد در شهریورماه، تعداد زندانیان آزادشده با مشارکت کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به ۹ نفر رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام، با اعلام این خبر گفت: این اقدام خیرخواهانه با همیاری جمعی از کارکنان و از محل بخشی از حقوق ماهانه آنها صورت گرفته و قرار است بهطور مستمر ادامه یابد.
به گزارش روابط عمومی شرکت، محمد محمدی با قدردانی از روحیه مسئولیتپذیری و همدلی کارکنان افزود: امیدواریم با تداوم این حرکت انساندوستانه، شرایط بهتری برای زندانیان نیازمند فراهم شود و شاهد بازگشت هرچه بیشتر آنان به آغوش خانواده باشیم.
برچسب ها :استان ایلام ، جرائم غیرعمد ، خانواده ، زندانی ، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ، کارکنان آبفا ، محمد محمدی مدیرعامل آب وفاضلاب
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰