کد خبر : 160066
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردین 1405 - 22:03

در راستای پایش خدمت رسانی به مسافران صورت گرفت

در راستای پایش خدمت رسانی به مسافران صورت گرفت
نگاه اقتصاد - بازدیدسرزده رئیس شوراي حمل ونقل ومسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای وتیم بازرسی اداره کل راه وشهرسازی از پایانه مسافربری شهر ایلام وچندمجتمع رفاهی بین راهی استان

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، جعفر رفیعی رئیس شورای حمل ونقل ومسکن ومدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام به همراه بلوچیان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان وتیم بازرسی اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن بازدیداز پایانه مسافری شهر ایلام و چند مجتمع رفاهی بین راهی، وضعیت حمل و نقل عمومی استان ونحوه خدمت رسانی به مسافرین راموردبررسی قرار داد.
وی در این بازدیدگفت: خوشبختانه تمامی عوامل حمل ونقل استان ازمسئولین شرکت‌های مسافری گرفته تارانندگان زحمت کش ناوگان حمل ونقل عمومی و … با تمام توان پای کار بوده تامسافرین عزیز دراین شرایط تعطیلات نوروز و وضعیت جنگی و جوی مشکل خاصی نداشته باشندو این تلاش خالصانه قابل تقدیر است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.