مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:
بسته های تشویقی صنعت برق برای کم مصرف های خانگی

هادی شیرخانی افزود:به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در تأمین برق کشور در روزهای سرد سال و همچنین افزایش مصرف سوخت گاز به ویژه در شرایط کرونایی، همراهی مشترکان در مدیریت مصرف برق و به تبع آن کاهش مصرف سوخت نیروگاه های کشور بسیار تعیین کننده است.
وی با اشاره به اینکه صنعت برق کشور برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تأثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نمایان می شود مشوق هایی را در نظر دارد، ادامه داد: بر این اساس، مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق های صنعت برق برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تصریح کرد: مشترکان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ های اضافی در منازل و ادارات و کاهش جزئی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط ، می توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تأمین گاز و برق در کشور در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰