-

بقائی: هیئت ایرانی به مسقط رسید/خاتمه دادن به تحریمهای غیرقانونی، اولویت تیم مذاکرهکننده
تهران- سخنگوی وزارت خارجه همزمان با حضور هیئت مذاکره کننده ایران در مسقط پایتخت عمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: دکتر عراقچی وزیر امور خارجه و هیأت همراه برای شرکت در سومین دور گفتگوهای ایران-آمریکا که با میانجیگری وزیر امور خارجه عمان برگزار میشود وارد مسقط شده است.
-

پزشکیان به افتخار کارگران پا به توپ شد
تهران- رئیسجمهور در آستانه هفته کارگر و به افتخار کارگران زحمتکش کشور، در قالب دو تیم کارگری و پیشکسوتان، در یک دیدار فوتبال، پا به توپ شد.
-

خط ائمه «خط ایستادگی و استقامت» و درس ائمه «درس منطق و استدلال» است
تهران- رهبر معظم انقلاب اسلامی در مجلس عزاداری شهادت حضرت امام صادق علیه السلام بیان کردند که خط ائمه «خط ایستادگی و استقامت» و درس ائمه «درس منطق و استدلال» است.
-

عراقچی: بار دیگر دیپلماسی را به اروپا پیشنهاد میدهم
تهران- وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه روابط ایران با سه کشور اروپایی در سالهای اخیر فراز و نشیبهایی داشته است، گفت: بار دیگر به اروپا دیپلماسی را پیشنهاد میکنم و آنها این فرصت را دارند که مسیری متفاوت را شکل دهند.
-

جزئیات دیدار عراقچی با وزیر امور خارجه چین
تهران- سفیر ایران در پکن با اشاره به دیدار وزرای امور خارجه ایران و چین، از تأکید دو طرف بر روابط اصیل و مبتنی بر اعتماد متقابل خبر داد.
-

غفلت از جزئیات در توافق با آمریکا به ضرر ایران خواهد بود
تهران- استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران میگوید: برای دونالد ترامپ، اولویت اول تا دهم، ایجاد میراث و دستاورد برای خودش است؛ میراثی تاریخی در مقایسه با دیگر رؤسای جمهور آمریکا و مباهات به انجام کاری که آنها نتوانستند انجام دهند و ارائه نسخهای قهرمانانه از خودش.
-

لزوم پافشاری تیم مذاکرهکننده بر خطوط قرمز ایران
کارشناس مسائل بینالملل با تأکید بر اینکه تیم مذاکرهکننده ایرانی باید خطوط قرمز را پررنگ کنند، گفت: طرف آمریکایی میداند که فناوری هستهای ایران، صلحآمیز است اما مهمترین خواست هیئت ایرانی این است که تحریمها برداشته شودو مذاکره موفق برای ایران رسیدن به این نتیجه است.
-

برگزاری جلسه فنی-کارشناسی ایران و آمریکا در روز شنبه
تهران- سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری جلسه فنی-کارشناسی ایران و آمریکا در روز شنبه خبر داد.
-

فرمانده نیروی زمینی ارتش: پاسخگوی هرگونه تهدید در هر مقطع و مقیاسی هستیم
تهران- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش و نیروی زمینی به آن درجه از خودکفایی رسیده است که به هرگونه تهدید در هر مقطع و مقیاسی پاسخ دهد.
-

پزشکیان: ارتش دژ مستحکم حکومت و ملت ایران است
تهران- رئیسجمهور گفت: ارتش دژ محکم حکومت و ملت و باعث عزت جامعه، زینت ولایت و یار و یاور ملت و دولت است.
