رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام روز استقلال ویتنام را به سفیر این کشور تبریک گفت

نگاه اقتصاد - باتوجه به فرا رسیدن سالروز استقلال ویتنام ریس انجمن دوستی ایران و ویتنام و سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در این کشور هشتادمین سالگرد استقلال و روز ملی ویتنام را تبریک گفت.
به گزارش نگاه اقتصاد، سید کمال سجادی رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام طی تماس با آقای نوین لونک نگوک سفیر جمهوری سوسیالیستی ویتنام در تهران هشتادمین سالگرد استقلال و روز ملی کشور دوست ویتنام را به دولت، ملت و سفیر این کشور تبریک گفت.
در این گفتگو رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام اظهار امیدواری نمود؛ با وجود ظرفیتهای فراوان دو کشور ایران و ویتنام در ابعاد تجاری، صنعتی و فرهنگی همکاری گسترده تری داشته باشند. سفیر ویتنام با تشکر از تلاشهای انجمن دوستی گفت: در آغاز ماموریت در تهران بیشترین تلاش خود را برای گسترش بیشتر روابط ویتنام و ایران در زمینههای اقتصادی صنعتی وفرهنگی به کار گرفته است.
برچسب ها :انجمن دوستی ، ایران و ویتنام ، روز استقلال ویتنام ، روز ملی ویتنام ، سفیر ویتنام ، سید کمال سجادی ، نوین لونک نگوک ، هشتادمین سالگرد ، ویتنام
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰