اهمیت بالای پیگیری درخواستهای مشتریان برای بانک مهربانیها
بانک قرضالحسنه مهر ایران در سامانه فواد ۱۲۸ عملکرد مطلوبی داشت

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرصالحسنه، گزارش عملکرد این سامانه در آبان ماه امسال نشان میدهد بانک قرضالحسنه مهر ایران با رعایت شاخصهای ارزیابی مرتبط با سرعت پاسخگویی، دقت در ثبت و پیگیری، و کیفیت برخورد با مخاطبان، توانسته جایگاه مطلوبی در میان دستگاههای ارزیابیشده کسب کند.
روند رسیدگی به درخواستها و شکایات ثبتشده مشتریان بانک، مطابق استانداردهای سامانه فواد، با درصد بالایی از حلوفصل موفق همراه بوده؛ به نحوی که میزان رضایت ثبتشده در پیگیری پروندهها، فراتر از میانگین دستگاههای اجرایی بوده است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران طی ماههای اخیر با تقویت نظارت داخلی، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری و ارتقای سامانههای پاسخگویی، تلاش کرده کیفیت تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهد. عملکرد ثبتشده در فواد ۱۲۸ در آبانماه، نتیجه این اقدامات ساختاری و تعهد بانک نسبت به رعایت حقوق مشتریان است.
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، بانک ، بانک قرضالحسنه مهر ایران ، بانک ها ، بانکداری ، بانکی ، تهران ، سامانه فواد ۱۲۸ ، شبکه بانکی ، عملکرد ، مشتری ، مشتری بانک ، مشتریان ، مطلوبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰