جلسه مشترک مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان ایلام با مدیرکل بهزیستی استان

در این نشست، محمدیمقدم با ارائه گزارشی از اقدامات صورتگرفته برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد:«هلالاحمر استان در حوزههای دارویی، درمانی، فیزیوتراپی، توانبخشی، کادر درمان و اُرتِز و پروتز خدمات قابل توجهی ارائه کرده است و سیاست ما این است که هیچ بیماری نباید با دست خالی از هلالاحمر خارج شود.»
وی افزود: «هدف اصلی ما، تأمین خدمات درمانی و دارویی بیماران، بهویژه بیماران صعبالعلاج است و حتی برنامهریزی کردهایم داروهای ضروری را تا درب منزل بیماران ارسال کنیم تا باری از دوش خانوادهها برداشته شود.»
در ادامه این جلسه، مدیرکل بهزیستی استان با تقدیر از فعالیتهای اثرگذار هلالاحمر، نقش این جمعیت را در ارتقای سلامت و رفاه اقشار آسیبپذیر «مهم و ارزشمند» دانست.
در پایان، مدیران دو مجموعه از تدوین و امضای تفاهمنامه جدید همکاری میان هلالاحمر و بهزیستی خبر دادند؛ تفاهمنامهای که با هدف ارائه خدمات گستردهتر، افزایش همافزایی و تسهیل دسترسی مددجویان به امکانات حمایتی تنظیم خواهد شد.
برچسب ها :استان ایلام ، جلسه ، حمزه محمدی مقدم مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان ایلام ، مدیرکل بهزیستی استان ، مشترک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰