هشدار قرارگاه خاتمالانبیا(ص) به آمریکا

نگاه اقتصاد - تهران- قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا به آمریکا درباره ادامه محاصره، راهزنی و دزدی دریایی در منطقه هشدار داد.
به گزارش ایرنا، قرارگاه خاتم مرکزی خاتم الانبیا(ص) در اطلاعیه ای بیان کرد: چنانچه ارتش متجاوز آمریکا به محاصره، راهزنی و دزدی دریایی در منطقه، ادامه دهد مطمئن باشند که با عکس العمل نیروهای مسلح مقتدر ایران مواجه خواهند شد.
این اطلاعیه افزود: آمریکا بداند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و آمادگی بیش از گذشته، برای دفاع از حاکمیت، سرزمین و منافع ملی برخوردار هستند که ارتش آن کشور، بخشی از این اقتدار و توان تهاجمی را در جنگ تحمیلی سوم تجربه نمودند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ما آماده و مصمم هستیم ضمن رصد رفتار و تردد دشمنان در منطقه و تداوم مدیریت و کنترل تنگه راهبردی هرمز، در صورت تجاوز مجدد دشمنان آمریکایی صهیونیستی خسارات شدیدتری را بر آنان وارد نماییم.
برچسب ها :آمریکا ، ایالات متحده آمریکا ، ایران ، جمهوری اسلامی ایران ، جنگ تحمیلی ، قرارگاه خاتمالانبیا(ص) ، هشدار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰