تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی:

مجلس دوازدهم به دنبال توسعه زیر ساخت ها و توجه به قشر محروم است

مجلس دوازدهم به دنبال توسعه زیر ساخت ها و توجه به قشر محروم است
ایلام - منتخب مردم شهرستان‌های آبدانان، دره‌شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت:
توجه خاص به محرومین و نیازمندان و مناطق محروم کشور و توسعه زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، “اسداله چراغی” روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی، اظهار کرد: مسئولان بایستی در راستای رفع این مشکلات، بیش از گذشته پای کار باشند.
وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان‌دهنده مشکلات اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه است، تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی برای اشتغال آفرینی، آموزش و زیربنایی است.
منتخب مردم شهرستان‌های آبدانان، دره‌شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد برای پیشبرد اهداف و کمک به جامعه محرومان، گفت: در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی برای ارائه خدمات به ضعیف‌ترین اقشار جامعه، رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد.
وی با قدردانی از اقدامات این نهاد در استان در زمینه های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، افزود: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده پویایی هر دستگاه اجرایی است هر ستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.
چراغی ابراز کرد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب مردم در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده مددجو در این استان در عرصه‌های مختلف حمایت می‌کند.
“ناصر مرادی پویانی” یادآور شد: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص هفت هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال نیازمندان،پرداخت بیش از ۱۹۵ میلیارد ریال ودیعه مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان طی سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.